Caltson Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Hey, Toen ik Mta aan het spelen was,viel me iets op... ik was voor leaf links...Voor het 1ste eiland terug laadde merkte ik op dat het chariot hotel er niet staat en er iets anders staat Hier een screen Weer iets dat er uitgelaten zou zijn?? Greetz gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Ondekt, het hotel was niet gepland maar er zou een andere gebouw inplaats komen, ik ben erachter via de jetpack van de ultimate trainer zoals lantyz het deed bij het vleigveld. Ik maak er nu een paar 2 screens van hoe het nu is en wat er eerst de bedoeling was. Damn ik kan nu geen plaatjes uploaden, als ik hem upload kom ik niet op de volgende pagina waar de links staan enzo Bewerkt: 20 november 2005 door SoH-Chief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.