Gunslinger Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Ik heb een mod gedownload, maar er zit geen readme bij. Wie weet hoe ik deze mod (Dropship) goed installeer? De volgende bestanden staan in de map: Ja, oke, er zit een readme bij, maar daar staat alleen maar in hoe je het beste een voertuig erin kan zetten. Waar moet ik welk bestand neerzetten? Ik heb hier echt totaal geen verstand van... Alvast bedankt, mij lijkt deze mod echt vet. Gunslinger @DMWTM30: Bedankt. Ik heb hem gedownload. Of ik hem ook slecht vind ga ik nu bekijken. Bewerkt: 19 november 2005 door Gunslinger Reageren
Upstream Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Die had ik ook, slechte mod. Werkt niet, je auto's vallen er gewoon uit. ggm's instaleer je met gta mod manger. Dan in dat programma boven instal, en dan instal a car package. Bewerkt: 19 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.