markiej Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 wat heeft dit eigelijk voor zin en wanner kan je dat doen met barbara Reageren
Little Mister Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Niet veel... Ik heb in een FAQ gelezen dat je daar juist minder punten van de date krijgt als je iemand kust. Volgens mij kan je kussen bij ongeveer 20% of 50%. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Hier is alles over Barbara: Barbara SchternvartOmschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op deze parkeerplaats. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis" Beloning: 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen 50%: Je hebt toegang tot haar wagen 60&: Seks is mogelijk 100%: Cop Outfit in je warderobe Lekker slapen, Ruurd31.. :'D Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ik heb een vraag ? waar kan je sien hoeveel % het is als juh een date hebt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Als je ongeveer 30% met haar hebt, kun je haar kussen in een disko (dansen). Je kunt haar ook zoenen als je haar ophaald of wegbrengt. Ruurd31.. :'D Reageren
Little Mister Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Moet je bij Stats>Misc kijken dacht ik. Correct me if im wrong. Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Wanneer je kan kussen, hangt van vriendin tot vriendin af. De ene wil het vroeger dan de andere. Als ze je wil kussen, zorg dan dat je haar eerst een cadeau hebt gegeven. ( bloemen of dildo ) Dan zal er 1% bijkomen voor het cadeau en 1% voor de kus. Kus je haar zonder dat de doen, dan zal het geen procent opleveren maar zal er 1% afgaan, maakt niet uit wanneer. Om te zien hoeveel % je bij een vriendin hebt, moet je bij je stats kijken en dan naar Achievements gaan. Daar zal je al je vooruitgang zien van elke vriendin. Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 hoe geef je dan een kado? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Een cadeau, geef je ook met <tab>. Als je voor iemand gaat staan, komt er linksboven in wat te staan, dat je een kusje of een cadeau (bloem,dildo ect.) kan geven. Het heeft ook een positief effect op je vriendin er komt ongeveer 1% bij. Maar Dizzee had het ook al uitgelegd over de bloemen enz, Ruurd31.. :'D Hier kun je bloemen vinden: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ectable_Flowers Bewerkt: 25 november 2005 door Ruurd31 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik heb nog een leuke tip. Als je 2 Player mode doet. Dan kun je samen een eigen personage uitkiezen. Als je allebei een man kiezen en dan voor elkaar gaan staan en je drukt op L1 dan kussen die 2 elkaar. Dan zijn het 2 Homo's die elkaar kussen. Het zelfde kun je ook doen als 2 meisjes. En ook natuurlijk een Hetero stel. Reageren
tha game freak Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik heb nog een leuke tip. Als je 2 Player mode doet. Dan kun je samen een eigen personage uitkiezen. Als je allebei een man kiezen en dan voor elkaar gaan staan en je drukt op L1 dan kussen die 2 elkaar. Dan zijn het 2 Homo's die elkaar kussen. Het zelfde kun je ook doen als 2 meisjes. En ook natuurlijk een Hetero stel. Misschien een beetje offtopic maarja... Je kan ook een ballas of vagas gang-lid pakken, of zelfs een politie. ALs je dan bij elkaar gaat staan en op L1 drukt. Reageren
gta3 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 wie is zij en kom je haar tegen want me vriend gta san andreas en ik heb met hem samen zijn spel uit gespelde. is zij in de buurt van hood?? die je uit brande gebouw red??? hoe geef je dat cadeau?? ik heb de ps2 versie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Dat is tijdens de missie Burning Disere, ze heet Denise Robinsson! Op de PC geef je een cadeau met <tab>, je gaat voor haar staan en dan kun je haar iets geven. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 4 december 2005 door Ruurd31 Reageren
gta3 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 oke maar waar woon ze stad1,2,3 san andreas Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Ze woont in Los Santos (stad 1) vlakbij "the Johnson house". Je herkent haar huis met het hartje op de radar/kaart. Ruurd31.. :'D Btw: Je moet niet weer van die Thumbnails erbij plaatsen, je deed het ook al eerder. Het is vrij irritant. Bewerkt: 4 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.