Barcelona Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Hier is informatie over de Girlfriend Denise Robinson. Denise Robinson Omschrijving: Waar vind ik haar: Na de missie Burning Desires vind je haar vlak bij je eigen huis Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: Het cafe wat bijna om de hoek is Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Vrij rustig, het liefst bij haar in de buurt Beloning: 15%: Niks 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Pimp Suit in je warderobe Je moet dildo's bloemen,Etc geven aan je girlfriend en dan zie je zelf welke knop je in moet drukken want ik weet niet precies welke knop je moet indrukken. Ja Denise Robinson kan je in Ganton vinden en dat meisje moet je redden. Reageren
gta3 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 oke maar ik zet het niet bij . weet niet hoe het kom. en waarom niet oke maar waarom ? en hoe haal je dat weg hoor bij de foto Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Maar als je haar afhaalt voor een date, maakt het dan uit hoeveel sexsappeal je hebt ? PS:en post zeker geen 50 cent fototjes Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Het balkje van je sex appeal moet toch wel zeker boven de helft gevuld zijn, anders zal ze gewoon doorlopen zonder iets te zeggen. Zorg gewoon dat je in een schone auto zit, is vaak voldoende. *edit* Sorry, verkeerde topic. Ontopic: Elke date heeft een speciale voorkeur qua gewicht, muscle dat je moet hebben. Voldoe je niet, zal ze ook niet met je willen daten. Echter als je sex appeal balkje bijna helemaal vol is, zal ze daar niet meer naar kijken en maakt het niet meer uit hoeveel je weegt,... Daarbij komt ook nog dat ze in dat geval direct sex met je wil hebben. Bewerkt: 4 december 2005 door Dizzee Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Hmm, dat is wel een handige tip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.