Wazuup Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Ik las in dit topic, dat je auto's van GTA III zo overkon zetten in VC. bedoelen ze dan dat je egwoon de txd en dff files kan veranderen? of moet je hem ook helemal veranderen in 3dsmax? want ik wil graag de Cartel Cruiser van GTA 3 in VC zetten ipv de Rancher. btw, sorry voor het bumpen Dat zei Gangster28 inderdaad ergens in dit topic. Ik heb het zelf nog nooit geprobeert, maar volgens hem kun je dus simpelweg de txd en dff uit de gta3.img van GTA III halen en vervangen voor de auto die je wil in de GTA3.img van Vice City zonder dat er crashes/problemen van komen. Hiervoor heb je dus geen 3dsmax nodig, slecht de IMG-Tool van Spooky //> Edit: Waarschijnlijk moet je wel de TXD openen met TXD workshop en opslaan onder het Vice Ctiy TXD-formaat. Bewerkt: 13 december 2006 door Wazuup Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Maar als ik dus de txd en dff files van de CArtel Cruiser verplaats voor de Rancher, blijft de CC wel rijden als een rancher toch? Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Maar als ik dus de txd en dff files van de CArtel Cruiser verplaats voor de Rancher, blijft de CC wel rijden als een rancher toch? Als je een DFF en TXD bestand vervangt voor een andere, verandert dit alleen het model/vorm (dff) van het object en de textures die erop zitten (txd). Qwa rijgedrag en gewicht etc blijft hij dus gewoon hetzelfde. Wil je dit gaan veranderen, dan moet je de Handling.cfg gaan editten. Deze kun je openen met kladblok, en vervolgens de handleiding hieronder gaan volgen: Hoe kan je wagens opvoeren? Nouw hier is je antwoord: 1. Open de file handlig.cfg in jou datafolder met kladblok. 2. Je ziet veel verschillende regels. Voor elke auto 1. Als voorbeeld neem ik de regel van de blista compact: BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1 Ontleding: Het blauwe nummer is het gewicht van de wagen. Het rode nummer is de maximale snelheid van de wagen. Het groene nummer is de acceleratie van de wagen. Het paarse nummer geeft aan wat voor aandrijving de wagen heeft: 1. Als er een F staat heeft de wagen een Voorwielaandrijving 2. Als er een R staat heft de wagen een Achterwielaandrijving 3. Als er een 4 staat heeft de wagen Vierwielaandrijving. Verander wat je wil en sla het bestand op. Start nu Vice City. Tips: 1. Maak de Acceleratie nooit meer als de max. snelheid. Anders gaat de wagen slippen. 2. Het gewicht v/d wagen beinvloed de snelheid niet. Het zorgt er alleen maar voor dat je bij een botsing vrij goed op de weg blijft en niet van richting veranderd. 3. Bij een Voorwielaandrijving slipt de wagen helemaal niet. Alleen kan je heel moeilijk bochten maken. 4. Met een Vierwielaandrijving slipt de wagen vrij veel. Hiermee kun je dus zelf bepalen hoe je nieuwe auto zich gedraagt, als je niet tevreden bent met het gedrag van de Rancher of als dat gedrag niet bij de Cartal Cruiser past Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 *Bump* Is het ook mogelijk om auto's die door andere mensen gemaakt zijn in een keer van VC naar III te zetten , en dan nog de TXD naar III zetten , of komt daar meer bij kijken. Greetz Galiorix Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 *Bump*Is het ook mogelijk om auto's die door andere mensen gemaakt zijn in een keer van VC naar III te zetten , en dan nog de TXD naar III zetten , of komt daar meer bij kijken. Greetz Galiorix Nooit geprobeerd, maar in theory zou dat moeten kunnen ja Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 *BUMP* Kan je ook auto's uit SA in VC zetten? Dat je dan alles omgedraaid doet. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 *BUMP*Kan je ook auto's uit SA in VC zetten? Dat je dan alles omgedraaid doet. Ja, dat is mogelijk, ik vond een paar voertuigen uit VC die uit SA gehaald zijn. 3DS is misschien moeilijk voor een beginneling, probeer eens met Zmodeler te werken. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Ok bedankt, ga het proberen Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) goeie mooie tut heb hem zelf gevolgd en werkt wel goed hoor :cya: Bewerkt: 9 november 2007 door KoenKucharek Reageren
gta-pilot Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 ik ben bij het gedeelte waar ik de sa delen moet selecteren alleen er komt te staan cant find col3 wat moet ik doen? Reageren
FerryN Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) ik ben bij het gedeelte waar ik de sa delen moet selecteren alleen er komt te staan cant find col3 wat moet ik doen? Je moet dan de wagen die je vervangt, de SA .dff bestand uit de img pakken en dan selecteren als je op die knop drukt. De originele dff van SA he, niet van VC. Het is mij ook gelukt. Greetz De knop is Select Col3/Coll. bv. Je maakt de vervanging voor de blista, dan pak je de SA blistac.dff en drukt je op de knop Select Col3/Coll. dan selecteer je de originele blistac.dff en dan export dff en noem je hem blistac.dff. Dan kan je hem al ingame bewonderen. Bewerkt: 9 februari 2008 door FerryN Reageren
JelleVD Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Waar kun je vinden welk plaatje de reflection weergeeft? JelleVD Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 bij dat 3dsmax7 geval blijft er downloading staan Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Hoe kan ik weten welk plaatje de reflectie weergeeft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.