Juice Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Ik heb eindelijk FF CC (Final Fantasy Crystal Chronicles) en ik ben nog maar net begonnen. Ik ben nu bij het tweede land zeg maar. Ik ben dus nog maar 1x over de Miasma-brug gegaan. Bij de eindbazen krijg je altijd een brief als je ze verslagen hebt. In de eerste brief stond dat je een Spare Gourd Patato naar Zeh Gatt moet sturen. Ik had op Cancel gedrukt omdat ik nog geen Spare Gourd Patato had. Ik de handleiding staat dat je maar 1x een brief terug kan sturen. In had dus nog niks teruggestuurd. Nu had ik eindelijk die Spare Gourd Patato, en toen kon ik het niet meer sturen! Ik kon dus die brief niet meer terugsturen met die Gourd Patato, terwijl ik nog niks had teruggestuurd! Wie weet hoe dit kan? Heb je soms een bepaalde plek waar je brieven terug kunt sturen? Alvast bedankt! Juice Bewerkt: 20 november 2005 door Juice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.