Orlando-Andreas Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Wie kan mij helpen met een missie van Big Smoke.. Dan moet je met hem een trein agterna en die Gozers van de trein af laten knallen door Big Smoke.. Maar ik rij de hele tijd naast die Gozers en Big Smoke kan egt niet sgieten... Wie kan mij helpen Met deze missie Plzzz Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Hey, In de nieuwe WT kan je de beschrijving vinden van deze missie en een goeie tip. Klik Lukt het je nog altijd niet; load je savegame up en plaats hem dan in het savegame aanvraag forum en dan kan iemand anders die missie voor je uitspelen. Klik. Wel eerst eens de regels goed doorlezen. Bewerkt: 20 november 2005 door Dizzee Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Hey Orlando-Andreas welkom , Je moet proberen net buiten het spoor te rijden, dan kan Big Smoke er makkelijker schieten. Anders schiet hij tegen de trein aan, dan raak je de Vagos-members niet. Hier volgt een plaatje hoe je ongeveer moet rijden (de trein rijdt op het gele, en jij op het rode): Als je er echt niet uitkomt, zet hem dan in de Aanvraag (hier, klik). In dit topic staan ook nog veel tips >>Hier<<. Veel succes, Ruurd31.. :'D Bewerkt: 20 november 2005 door ruurd31 Reageren
Enigma101 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) hey ruurd 31 wa ne hare hebt ge op uwe foto maar wel goed uitgelegd alleen de haren Bewerkt: 20 november 2005 door Enigma101 Reageren
Orlando-Andreas Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Thanks Hea Hijs gelukt maar moes wel code gebruiken dat die politie weg gaat maar nu met opslaan krijg je dat steeds hoe gaat dat weg... ??? Reageren
Mark B. Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Je kan proberen die code nog een keer in toe voeren.. mischien gaat 'ie dan weg.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Weet ik niet, stuur anders je SaveGame even in. Dan haalen wij hem voor je en kun je gerust verder. Als je dat wilt. Ruurd31.. :'D *Edit: Als je dezelfde code nog een keer invoer dan wordt hij gedeactiveerd. Bewerkt: 20 november 2005 door ruurd31 Reageren
Orlando-Andreas Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Maar sommige codes kan je niet deactiveren :S Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Welke code kun je niet deactieveren? Dan probeer ik het ook ff . Ruurd31.. :'D Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 volgens mij is dat de cheat adrenaline mode Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ja, daar moet je eerst voor dood gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.