blackpearl11 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Hallo iedereen Ik zou graag een site willen maken met downloads enzo erop! Maar zou niet weten hoe?het liefst gratis natuurlijk:-) Greetz Blackpearl11 Reageren
Crifox Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Als je nog een beginner bent raad ik Freewebs aan. Als je iets meer gevorderd bent kan je ook Geocities proberen. En als je echt goed begint te worden, kan je hem zelf schrijven en zelf uppen en daarmee raad ik Wyger aan. Veel suc6 !! Reageren
Juice Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Hier zijn ook nog een paar sites die gratis zijn, maar ik denk niet dat je site dan serieus wordt genomen... klik klik klik klik klik klik Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ikzelf gebruik ook wyger , en vooral als je downloads wilt plaatsen , want dan kun je meerdere accounts aanmaken... Ik maak de sites met ofwel DreamweaverMX (macromedia product) of Frontpage (zat bij een office versie) ofwel kladblok Als je beginner bent zou ik toch kiezen voor wyger in combinatie met Frontpage Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Als je echt een goede beginners site wilt met html ga dan naar Geocities Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.