Matiscus Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Hey allemaal, Ik heb nog een auto geconverteert naar SA. De orginele maker is: _Mr_k_ en wielen zijn gemaakt door Stefaan. En geconverteert naar SA By Matiscus Als er problemen zijn of hje hebt vragen post het hier. Je kan hem HIER Downloaden. Enjoy goi gerust jullie meningen is los, zowel nega of posi. En eventueel ook tips/ideeen. Greetz matiscus Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Mooi bak Blijf je auto's in GTA SA aan het zetten? Ik kan het ook bijna een paar foutjes maar ik ben nog steeds bezig Ik laat ook wat zien zodra ik klaar ben, en er geen foutjes in zitten Bewerkt: 20 november 2005 door Ronnie1987 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Mooie auto! Alleen ik vind de kleur niet mooi, hij is té rood... Maar verder is hij kei mooi Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Kleur kan je aanpassen he;) @Ronnie: Stel hem niet om te downloaden als je de toestemming niet hebt van de auteur he. Anders kan dat jou pak problemen bezorgen. Ik heb er nog 4 die moeten geconverteert worden;) Bewerkt: 20 november 2005 door Matiscus Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ziet er mooi uit, maar misschien is het handiger om 1 speciaal topic aan te maken voor je auto's ipv meerdere topics? Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ja lijkt me ook Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Kleur kan je aanpassen he;)@Ronnie: Stel hem niet om te downloaden als je de toestemming niet hebt van de auteur he. Anders kan dat jou pak problemen bezorgen. Ik heb er nog 4 die moeten geconverteert worden;) Jah dat weet ik wel, ik heb het ook gevraagd Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ziet er erg mooi uit Matiscus dikke 10. Ik wou dat ik het ook kon . Maar bij mij werkt het voor geen reet . KUTGW GizmO Reageren
Mpp Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 WOW supercoole bakke maar hij zou nog cooler zijn (mijn mening ) alsie zwart was maarjah iedereen heeft een andere smaak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.