Jump to content

denise

Recommended Posts

Geplaatst:

zonet ging ik met denise wat lol trappen (met die fun meter) en toen de fun meter bijna vol was stond er your girl is abondent ofzoiets the date is over wat betekent dat ze heeft me niet gedumpt want ik kan nog steeds met haar daten

Geplaatst:
zonet ging ik met denise wat lol trappen (met die fun meter) en toen de fun meter bijna vol was stond er your girl is abondent ofzoiets the date is over wat betekent dat ze heeft me niet gedumpt want ik kan nog steeds met haar daten

Dan betekent dat dat ze zichzelf erg heeft verveeld, en is je Date over...

Ze zal dan boos terug naar haar huis gaan ;)

Je kunt dan inderdaad nog wel met haar daten, maar er is wel een aantal procent van het balkje af, wat aangeeft "hoever" je haar gedate hebt...

Als je Denise vermoord, dan zal je niet meer met haar kunnen daten en is ze voor altijd weg...

Geplaatst:

ok en nu heb ik de pimp suit van haar gekregen (dat betekent dus dat ik 100% met haar heb) waarom kan ik dan nog steeds met haar daten

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon, het is geen doel om die 100% met Denise Robinson te krijgen, alhoewel je wel bij elke vriendin als je 100% hebt wel leuke kleren. Maar gewoon de lol, je kunt met haar 100% blijven om de liefde goed in stand te houden. Je kunt je ook ammuseren daarmee, bijvoorbeeld lekker dansen of rond rijden.

Ruurd31.. :'D

*Edit: Het is ook leuk om de relatie goed te houden, als het ineens weer naar 70% gaat kun je dat weer ophalen tot de 100%. Dan blijf je je ammuseren.

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
ok en nu heb ik de pimp suit van haar gekregen (dat betekent dus dat ik 100% met haar heb) waarom kan ik dan nog steeds met haar daten

Je kunt haar nog steeds daten, gewoon voor de lol...

Maar als je een tijdje niet met haar uitgaat, en toch lang verblijft in Los Santos, zal er steeds meer afgaan van het "balkje"...

Soms belt ze je dan op om te vragen of je met haar wilt uitgaan, en dan kun je het balkje weer omhoog halen ;)

Maar, als je eenmaal Denise 100% hebt gedate, en je hebt haar autosleutels en het Pimp Pak, zul je deze nog wel kunnen gebruiken, ook al laat je haar links liggen ;)

Geplaatst:
dus ik mag haar nu vermoorden?

Je kunt haar nu inderdaad vermoorden, alleen heeft het totaal geen nut...

Als ik jou was, zou ik haar niet vermoorden, je kunt haar net zo goed links laten liggen :)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je haar vermoord, kun je haar auto ook niet meer gebruiken. Als je dan eens een auto nodig hebt kun je die gebruiken, maar als ze dood is niet meer.

*Edit:Ik weet niet of dit echt waar is maar volgens mij wel, ik zal het even controleren zo. Maar ik geloof van wel.

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Als je haar vermoord, kun je haar auto ook niet meer gebruiken. Als je dan eens een auto nodig hebt kun je die gebruiken, maar als ze dood is niet meer.

*Edit:Ik weet niet of dit echt waar is maar volgens mij wel, ik zal het even controleren zo. Maar ik geloof van wel.

maar nu ik 100% heb wil ik niet meer met haar daten dus ik neem an dat ze me na ee tijdje gaat dumpen maar kan ik dan nog wel gebruik maken van haar hustler want het is best wel een toffe kar

Geplaatst:

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik gedumpt ben, maar waarschijnlijk dumpt ze je bij de 0%. Als je auto zo graag wilt hebben zet de Husler dan in je garage. Dan heb je hem voor altijd, als je er niet mee wegrijdt.

Geplaatst:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik gedumpt ben, maar waarschijnlijk dumpt ze je bij de 0%. Als je auto zo graag wilt hebben zet de Husler dan in je garage. Dan heb je hem voor altijd, als je er niet mee wegrijdt.

dat kan en wat gebeurt er met mijn pimp suit als ik haarvermoord of als zij mij dumpt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...