Jump to content

Vraagje over de radar

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom staat Ammu-Nation en Pay 'n' Spray enzo niet op de radar?? Ik vind dat behoorlijk k*t moet nu een tijd zoeken voordat ik er 1 gevonden heb

Geplaatst:

Omdat deze functie niet in GTA3 zit. Je kan ze erin zetten. Maar dat word een harde klus. ;)

Pay en spray staat er toch wel op. Bij mij toch dacht ik. Of heb ik het nou mis?

Geplaatst:

Bij mij niet alleen tijdens missies als ik erheen moet staat het erop, maar voor de rest niet.

Geplaatst:

Nee ze staan er niet op, alleen kun je ze wel zien tijdens missies. Je kan er zoiezo vanuit gaan dat er zoiezo een paar in de buurt van je safehouses zit. :Y

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou als ik jou was een mod of een kleine patch proberen te zoeken om je Radar te updaten, misschien is mijn reactie niet veel maar het kan helpen. volgens mij is er op wikiGTA ook nog een plaategrond waar je ze kan zien of vergis ik me nu? :$

[edit] Je kan ook nog op de plattegrond kijken die je krijgt bij de box als je gta 3 gekocht hebt.

[edit2] Dit was de platte grond:

http://nl.wikigta.org/images/c/c5/Gta3mapbig.jpg

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

Weet ik, maar ik heb geen zin om elke keer als ik bv naar Ammu-Nation moet op die plattegrond te kijken

Geplaatst:

Toen ze gta 3 maakten hadden ze die functie nog niet en meestal hoef je er alleen heen met missies (alleen met codes niet)

Geplaatst:
Weet ik, maar ik heb geen zin om elke keer als ik bv naar Ammu-Nation moet op die plattegrond te kijken

Dan zou ik even op google kijken voor een modificatie.

Geplaatst:

Dan zou ik even op google kijken voor een modificatie.

Het wereldwijde web is groot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...