~Lance Vance Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Waarom staat Ammu-Nation en Pay 'n' Spray enzo niet op de radar?? Ik vind dat behoorlijk k*t moet nu een tijd zoeken voordat ik er 1 gevonden heb Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Omdat deze functie niet in GTA3 zit. Je kan ze erin zetten. Maar dat word een harde klus. Pay en spray staat er toch wel op. Bij mij toch dacht ik. Of heb ik het nou mis? Reageren
Velaro Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Bij mij staat de Pay'N'Spray en de Ammunation erop Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Bij mij niet alleen tijdens missies als ik erheen moet staat het erop, maar voor de rest niet. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Nee ze staan er niet op, alleen kun je ze wel zien tijdens missies. Je kan er zoiezo vanuit gaan dat er zoiezo een paar in de buurt van je safehouses zit. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ik zou als ik jou was een mod of een kleine patch proberen te zoeken om je Radar te updaten, misschien is mijn reactie niet veel maar het kan helpen. volgens mij is er op wikiGTA ook nog een plaategrond waar je ze kan zien of vergis ik me nu? :$ [edit] Je kan ook nog op de plattegrond kijken die je krijgt bij de box als je gta 3 gekocht hebt. [edit2] Dit was de platte grond: http://nl.wikigta.org/images/c/c5/Gta3mapbig.jpg Bewerkt: 28 november 2005 door -supremecars- Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Weet ik, maar ik heb geen zin om elke keer als ik bv naar Ammu-Nation moet op die plattegrond te kijken Reageren
Damos Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Toen ze gta 3 maakten hadden ze die functie nog niet en meestal hoef je er alleen heen met missies (alleen met codes niet) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Weet ik, maar ik heb geen zin om elke keer als ik bv naar Ammu-Nation moet op die plattegrond te kijken Dan zou ik even op google kijken voor een modificatie. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ja,vroeg ik me ook af,is zo irri dat dat niet op de kaart staat Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Weet ik, maar ik heb geen zin om elke keer als ik bv naar Ammu-Nation moet op die plattegrond te kijken Dan zou ik even op google kijken voor een modificatie. Het wereldwijde web is groot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.