markiej Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ik zat even op mijn manier(dus allemaal deuken in de auto enz.) te rijden in lv en toen ging mijn deur open (het was de rechter deur dus ik kon hem niet dicht krijgen )toen reed ik langs de stoep(een beetje teveel op de stoep) en toen knalde mijn deur tegen een voetganger aan hij vloog wel 10 meter naar voren! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ik zat even op mijn manier(dus allemaal deuken in de auto enz.) te rijden in lv en toen ging mijn deur open (het was de rechter deur dus ik kon hem niet dicht krijgen )toen reed ik langs de stoep(een beetje teveel op de stoep) en toen knalde mijn deur tegen een voetganger aan hij vloog wel 10 meter naar voren! Dat een deur openvliegt is normaal. Het gebeurd altijd als je auto goed kapot is. Maar dat de deur een voetganger onderschept en wegslaat heb ik nog nooit meegemaakt. Het is namelijk zo dat de je door een open deur heen kan. Dat is een (clipping-)bug. Weet je zeker dat je de voorbijganger met de deur raakte, en niet met je auto zelf? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 dacht ik ook altijd maar het is gewoon je car Reageren
P-Jamma Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Waarschijnlijk zal het wel niet de deur geweest zijn nee... Zoals al gezegd werd, lopen mensen er gewoon doorheen, en ook als je met CJ tegen een deur aanloopt, zal hij er vrolijk dwars doorheen lopen... En dat mensen zo ver weg vliegen, kan heel normaal zijn... RIjdt maar eens heel hard met je auto tegen een voetganger aan, je zult nu zien dat deze zeer hoog in de lucht vliegt Dus waarschijnlijk was het toeval, of heb je het vanuit een andere hoek gezien, waardoor het leek alsof het de deur was die tegen de voetganger aankwam? Reageren
Dynamic Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Wow! Apart ze vliege bij mij altijd door de deur heb je hem niet geschept ofzow?? Greetz GB Reageren
markiej Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ik denk dat ik hem dan heb geschept :$ maar het leek wel erg veel dat de deur er tegen aan kwam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.