Jump to content

Welke job

TheGuardian

We hebben nu altijd wel beruchte criminelen gehad,tijdens de gta's,maar wat denk je dat er komt bij volgende gta,crimineel of iets anders?  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Zoals de andere,criminelen dus

• Politie agent
      4
    • Ambulance/dokter/medisch
      0
    • Iets anders [reageer in topic,wat je dan denkt]
      12

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

We hebben nu altijd wel beruchte criminelen gehad,tijdens de gta's,maar wat denk je dat er komt bij volgende gta komt,crimineel of iets anders?

Ik denk eerlijk gezegd,dat we nog altijd bij gangsters blijven.Net zoals C.J. En tommi vercetti etc.

Bewerkt: door slimmeke1
Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk crimineel anders zouden ze de titel van het spel moeten verandere (grote auto roof).

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

lijkt me leuk om als advocaat te werken moet je bijvoorbeeld de don bevrijden enzo.. :bier:

Geplaatst:

Natuurlijk blijft het gwoon crimineel, daar draait het allemaal om.

Geplaatst:

Iets anders zoiets als een rechter en dan mag je je laten omkopen dan zou leuk zijn.

Geplaatst:

Net zoals in LCS: Car Salesman, laten zien hoe de auto rijdt en verkopen maar.

Geplaatst:
Iets anders zoiets als een rechter en dan mag je je laten omkopen dan zou leuk zijn.

Ja, en dan klaag ik alle mensen die tegen mijn auto's aanrijden aan :schater: .

Geplaatst:

Ja,het zou leuk zijn,als het iets anders was.Naja,ik bedoel eerder verassend dan.

Maar ik denk ook idd,dat het bij gangster blijft zoals in me eerste post staat

Geplaatst:

Being @ the wrong place @ the wrong time... De naam van de eerste missie, je raakt onbedoeld verzeild in een hoop heibel. Je broer ofzo wordt vermoordt en dan is er tijd om wraak te nemen. En zo kom je steeds hoger op de criminele ladder..

Dat lijkt me wel wat :Y ..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...