Jump to content

Spoorbaan

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een vraag over het spoor en de trein.

je hebt verschillende soorten trijnen[qua wagons]

Een paar van die wagons ziujn voor autos of iets dergelijks

Nou, zie plaatje, in die stad zie je een splitsing richting de haven, waar jej autos kan kopen en een kraan staat. Dus ik dnek, met die kraan kun je een auto op de trein zetten.

maar het probleem is, hoe kan ik de trein daar krijgen?

Hoe kun je bij die spliting ervoor zorgen dat het spoor zogaat dat de trein daarnaartoe gaan? met de trein sturen lukte niet~!

plaatje>

18bn.png

Geplaatst:

Dit is bij mijn weten niet mogenlijk om daar met de trein te komen. Je kan er echter wel met de auto komen maar niet met de trein. Als je in de trein zit kan je niet sturen alleen gas geven en remmen.

Ikkes

Geplaatst:
Dit is bij mijn weten niet mogenlijk om daar met de trein te komen. Je kan er echter wel met de auto komen maar niet met de trein. Als je in de trein zit kan je niet sturen alleen gas geven en remmen.

Ikkes

Het is inderdaad helaas niet mogelijk om wissels te verzetten en dus daar heen te gaan. Dat maka je er ook niet even in ;)

Geplaatst:
Ik had een vraag over het spoor en de trein.

je hebt verschillende soorten trijnen[qua wagons]

Een paar van die wagons ziujn voor autos of iets dergelijks

Nou, zie plaatje, in die stad zie je een splitsing richting de haven, waar jej autos kan kopen en een kraan staat. Dus ik dnek, met die kraan kun je een auto op de trein zetten.

maar het probleem is, hoe kan ik de trein daar krijgen?

Hoe kun je bij die spliting ervoor zorgen dat het spoor zogaat dat de trein daarnaartoe gaan? met de trein sturen lukte niet~!

plaatje>

18bn.png

Hallo

dit kan eigelijk niet met de auto wel (da zei ikkes al :puh: )

dit was al eerder gevraagd ;)

CJ-BARTOSZ ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...