koentjepsv Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Weet iemand hoe de missie DAM AND BLAST moet. Ik weet dat je naar de poorten van het vliegveld moet rijden. Daar wordt je verwezen naar het vliegtuig en dan moet je naar een dam. Maar wat moet ik bij die dam doen ?? Groeten en bedankt, Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Het is de bedoeling dat je met de Nevada, dat is het vliegtuig waar je moet instappen op het vliegveld, naar de dam vliegt. Ergens heel hoog boven de dam heb je een corona, waar je dus door moet vliegen. Als je er door vliegt, spring je uit het vliegtuig en land je met de parachute in de marker, onderaan de dam. Dan moet je in de dam allemaal explosieven op de generatoren plakken. Je moet dit wel via de stealth methode doen, zoals je deed in de missie Madd Dogg's Rhymes. Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Ik heb ook nog een tip. Als je in de Nevada stapt al direct steigeren naar de lucht. Niet bang zijn om boven de Corona te vliegen want dat kan niet. Soms moet je zelfs wel eens omdraaien omdat je niet hoog genoeg zit. Ik wou zeggen, kijk op Wikitigta. Maar de missie is nog niet beschreven. Bewerkt: 21 november 2005 door Giorgo Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Btw: Je hoeft deze missie niet perse in Stealth te doen, je kunt ook gewoon eerst alle personen op de Dam afschieten, wat het planten van de bommen wat makkelijker maakt... De politie, zal je toch wel achter je aankrijgen..... Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Btw: Je hoeft deze missie niet perse in Stealth te doen, je kunt ook gewoon eerst alle personen op de Dam afschieten, wat het planten van de bommen wat makkelijker maakt...De politie, zal je toch wel achter je aankrijgen..... Ja, maar dan heb je een paar sterren aan je broek als je de missie gehaald hebt. Doe je dat in stealth-mode, moet je je daar geen zorgen meer over maken. ( niet dat die sterren zo erg zijn, detail ) Reageren
Jordyy Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Je kunt het ook met een Silenced pistol doen Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Maar ik dacht dat je alleen maar een mes krijgt dan? Reageren
Jordyy Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ja maar ik bedoel het als je toevallig een Silenced pistol hebt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Little mMster had gelijk, je krijgt een mes en meer kun je niet. Je kan niet switchen van gun tijdens die missie. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 3 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Jordyy Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 oh.. Dacht dat ik dat wel kon.. maarjah is alweer een tijdje geleden Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Je kan inderdaad niet een wapen veranderen. PS: hier was trouwens al een topic voor ( toevallig eentje van mij ) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 De missie Dam en Blast is net als die missie op de boot in San Fierro waar je ook alleen maar een mes krijgt. Als de missie begonnen is draai je je gewoon om, zwemt naar de kant en loopt/rijdt/rent naar de dichtsbijzijnde Ammunation. Daar koop je gewoon alles wat los en vast zit en keert daarna gewoon terug naar de missie met alle wapens die je wil.....zo hoef je nooit meer te klooien met een mesje. Werkt prima Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.