Menace1981 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik heb New Model Army missie als laatste gespeelt, nu zie ik dus geen missies meer Op de map zie ik geen enkele missie meer, maar ik weet dat er meer moeten zijn, zie ik iets over het hoofd ofzo? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Ga dit lijstje eens langs: Is er een logo bij... * De garage * Bij Woozie * Bij Pleasure Doom (onder de Gant Bridge) Ergens moet toch echt een logo zijn... Mocht je niets vinden, kijk dan eens op de ingame kaart. Als dat ook niet werkt, kun je het beste zeggen welke missies je in San Fierro al gedaan hebt. Succes, Gunslinger Bewerkt: 20 november 2005 door Gunslinger Reageren
abiboe Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 heb je de autorijschool al uitgespeeld? Reageren
Enigma101 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 is die laatste missie van Zero ?? gewoon een vraag . Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Ja, dat is de laatste missie van Zero. Dit zijn ze in volgorde; - Air Raid - Supply Lines - New Model Army. *edit: Volgens mij is Menace1981 nu wel verder geraakt, aangezien het al 2 dagen geleden is dat hij gepost heeft. Laten we dit topic nu maar rusten. Bewerkt: 22 november 2005 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.