sniffel Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 zoals jullie well weten kan je met de tow truck alerlij autos weg slepen nnu staat er op de dak van de tow truck een zwaai licht die het niet doet (een gele) kan iemand ff een mod maken waar door die zwaai lichten het wel doet en geel / oranje zwaai lichtt er op zetten (want het zij toch veilig heids maatregelen LOL :=) ik hoop dat iemand dit kan maken of een mod weet afz sniffel Reageren
cyberthube Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 zoals jullie well weten kan je met de tow truck alerlij autos weg slepen nnu staat er op de dak van de tow truck een zwaai licht die het niet doet (een gele) kan iemand ff een mod maken waar door die zwaai lichten het wel doet en geel / oranje zwaai lichtt er op zetten (want het zij toch veilig heids maatregelen LOL :=) ik hoop dat iemand dit kan maken of een mod weet afz sniffel ja idd dat lijkt mij ook wel vet ben zeer dankbaar als ie er is Reageren
Crifox Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Ik denk dat onze pro-modders dat best kunnen doen, aleen staat je topic helaas niet in het goede forum. Klik hier voor de GTAforum mod forums. Het zou ook nog eens kunnen zijn dat de mod die je zoekt al bestaat, ga dan naar de download database van gtagames.nl. Je kan evt. ook nog de zoekfunctie van het forum gebruiken, om te kijken of er al een topic over is. Nog veel plezier op het forum Bewerkt: 24 november 2005 door Crifox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.