Froodooo Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Hallo iedereen! Weet iemand misschien een programma waarmee je zelf je eigen liedjes kunt remixen? Het programma moet wel gratis zijn, en het liefts ook geen trial ofzo. Alvast bedankt! Froodooo Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Tjaa....zulke programma's zijn er niet veel. De goeie programma's zijn altijd trails, je betaalt geld voor een goed programmatje. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Jah dat is inderdaad zo,voor een goed programma betaal je altijd geld. Behalve Zmodeler natuurlijk Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Jah dat is inderdaad zo,voor een goed programma betaal je altijd geld.Behalve Zmodeler natuurlijk Daarvoor moet je nu ook betalen hoor, om de gehele (nieuwe) versie te krijgen. Anyway het gaat hier over een muziek mix proggie en niet over een model proggie . Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik weet niet of je Nero hebt maar daar staat ook een progje op. Nero wave editor ofzo...Heb ik vroeger ook gebruikt. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik ben ook naar zoiets op zoek. Het mag ook geld kosten. Maar met welk programma kan ik muziek bewerken? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Ik weet niet of je Nero hebt maar daar staat ook een progje op.Nero wave editor ofzo...Heb ik vroeger ook gebruikt. Waar staat dat dan? Nero Wave Editor, ik kan het niet vinden... Bewerkt: 22 november 2005 door DaddyPimp Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik weet niet of je Nero hebt maar daar staat ook een progje op. Nero wave editor ofzo...Heb ik vroeger ook gebruikt. Waar staat dat dan? Nero Wave Editor, ik kan het niet vinden... Deze heb je alleen als je het hele nero pakket koopt. Als jij alleen het Nero brandprogramma hebt gekocht dan zit die er inderdaad niet bij. Reageren
dJiMpiE Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik ben ook naar zoiets op zoek.Het mag ook geld kosten. Maar met welk programma kan ik muziek bewerken? Magix Music Maker 2005 ofzo Kost wel ff 50 euro .. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik ben ook naar zoiets op zoek. Het mag ook geld kosten. Maar met welk programma kan ik muziek bewerken? Magix Music Maker 2005 ofzo Kost wel ff 50 euro .. Maar wat zijn de opties o.a.? Ik bedoel de echte speciale opties! Reageren
loempiaman Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) ik gebruik cool edit. tegewoordig heet dat anders. weet niet precies. alleen die kost ook weer geld, ookal heb ik daar geen cent voor betaalt als je begrijpt wat ik bedoel maar als je het nog nooit gdaan hebt en er geen verstand van hebt raad ik je aan niks te kopen. want in het begin kan het erg ingewikkeld eruit zien en misschien zal de moed je al snel in de schoenen zinken. Bewerkt: 7 december 2005 door loempiaman Reageren
dJiMpiE Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Maar wat zijn de opties o.a.?Ik bedoel de echte speciale opties! Ikweetniet, vriend van me gebruikt m, ik moet m binnenkort nog ff kope Reageren
Mpp Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 FL Studio Of nogbeter CUBASE Reageren
Ferre Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik gebruik voor dat soort dingen Virtual DJ. Reageren
Michaell Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik kan wel aan een goed mix programma komen daarbij is de serial al gecrackt maar het is wel in het duits.. :$ en daar ben ik slecht in maar als je het wilt hebben dan kan je het krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.