Jump to content

hydra

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen..ik ben nu in de missie waar ik de hydra moet jatten..maar ik kan niet sneller gaan..ik heb al bij de besturingen van de voertuigen gekeken maar het lukt niet..weeet iemand hoe dat moet???

Geplaatst:

Heb je GTA:SA op de PC?

Probeer dan gta_sa.set te verwijderen. Het bestand is normaal gesproken in deze map te vinden:

C:\Documents and Settings\<gebruikersaccount>\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Als je dit bestand verwijderd, worden alle instellingen teruggezet naar de standaard instellingen. Dan zou de besturing weer moeten werken zoals in het Besturing Topic staat aangegeven.

Let er wel op dat instellingen echt alle instellingen weer teruggezet worden. Je moet dus wel even alles opnieuw instellen, op de besturingen na.

Geplaatst: (bewerkt)

Hier de besturing voor elk consule:

Hydra PC

W=Omhoog

S=Omlaag

A=Rol naar links

D=Rol naar Rechts

Q=Achterroer naar links

E=Achterroer naar Rechts

8=Stuwraketten naar Achteren

2=Stuwraketten Omlaag

+=Wielen intrekken.

Hydra PS2

X=Omhoog

Vierkantje=Omlaag

Linker joystick links=Rol naar links

Linker joystick rechts=Rol naar Rechts

L2=Achterroer naar links

R2=Achterroer naar Rechts

Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar voren=Stuwraketten naar Achteren

Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar achterern=Stuwraketten Omlaag

L3=Wielen intrekken.

Hydra XBox:

Opstijgen: A

Dalen: B

Vliegen: Duw de linkse analoogstick naar voren en druk A

Schieten: R ingedrukt houden om te richten en druk L om te schieten

Wielen: Klik op de rechter analoogstick

Draaien: Witte of zwarte knop ingedrukt houden

Succes ermee, Ruurd31.. :'D

Bron©: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11212

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Heb je GTA:SA op de PC?

Probeer dan gta_sa.set te verwijderen. Het bestand is normaal gesproken in deze map te vinden:

C:\Documents and Settings\<gebruikersaccount>\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Als je dit bestand verwijderd, worden alle instellingen teruggezet naar de standaard instellingen. Dan zou de besturing weer moeten werken zoals in het Besturing Topic staat aangegeven.

Let er wel op dat instellingen echt alle instellingen weer teruggezet worden. Je moet dus wel even alles opnieuw instellen, op de besturingen na.

ik heb em op de pc ja..maar ik heb alleen bij de auto en te voet instellingen veranderd maar dat moet tog niet uitmaken?

Geplaatst:

Klopt voor te voet en de auto maakt hiet niet zoveel uit. Bij het vliegen moet je wel dezelfde besturing gebruiken die je hebt ingesteld bij de pijltjeS. Met 8 (op de numlock kant) geef je veel gas in de plaats van recht opstijgen. Mocht je weer stoppen met gas druk je op 2 (van de numlock kant).

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Mag ik nog een kleine aanvulling geven Ruurd? Op zich geef je voor de PC gas met W en minder je gas met S. Bij de hydra kun je echter de stuwraketten draaien met de 8 en de 2. Dus de 8 ingedrukt houden en W erbij is hard rechtdoor, de 2 daarna ingedrukt houden (net zolang totdat de stuwraket naar beneden wijst) is naar boven of naar beneden.

Dus: opstijgen door middel van stuwraket naar beneden zetten met 2. Gas geven met W. Als je hoog genoeg bent stuurraket naar achteren met 8 en gas geven met W. Landen door stuwraket naar beneden met 2 en gas minderen met S.

Geplaatst:

Enigma, punt a) heeft de beginner van dit topic SA op de PC. Daarom leg ik de besturing ook uit voor de PC. De besturing voor de andere consoles staan al een paar posts boven me. Punt b) meldt jij op 11 november 2005 het volgende in het topic 'Mooiste moment in SA": Enigma101 Geplaatst op: 11 Nov 2005, 09:35:42, Gebruiker Nr.: 26328 toen ik wist hoe te vliegen met de hydra (gisteren dus ) . Je weet dus al hoe het moet, dus ik snap ik het geheel je opmerking niet

Geplaatst: (bewerkt)
Enigma, punt a) heeft de beginner van dit topic SA op de PC. Daarom leg ik de besturing ook uit voor de PC. De besturing voor de andere consoles staan al een paar posts boven me. Punt b) meldt jij op 11 november 2005 het volgende in het topic 'Mooiste moment in SA": Enigma101 Geplaatst op: 11 Nov 2005, 09:35:42, Gebruiker Nr.: 26328 toen ik wist hoe te vliegen met de hydra (gisteren dus ) . Je weet dus al hoe het moet, dus ik snap ik het geheel je opmerking niet

4. En daar komt nog eens bij, dat de besturingen van de XBox niet van mij komen (starter topic waar de besturing vandaan komt). Iemand anders heeft ze gestuurd. Ik kan niet testen of het waar is. Ik heb GTA:SA alleen maar op de PS2 en PC.

Bewerkt: door Gunslinger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...