Aad Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Een paar kleine tips. Check je model op het formaat dus het moet niet een vice city formaat zijn want dat gaat niet werken daarna kijk je je texture na of het niet per ongelijk op vice city formaat staat dit heb ik geregeld met het maken van textures en dan zie je je model ook niet ingame. daarna ga je een IPL en IDE maken ik zou een paar dingen aanraden - maak een nieuwe IPL en IDE aan - Kopier de lines van bestaande IPL en IDE bestanden. - Wijzig deze zodat ze jouw modelname en texture name bevatten. - wijzig ook de X,y,z coordinaten in waar jij je object wilt hebben. na dat alles moet je er ook cker van zijn dat je jouw directory in gta.dat heb vermeld dus bijvoorbeeld DATA\MAPS\JOUWNAAM\JOUWNAAM.IPL DATA\MAPS\JOUWNAAM\JOUWNAAM.IDE Nu kan je na al die stappen je model toeveogen aan de IMG file voor gewone gta-sa kan je ze toevoegen aan gta3.img maar ik zou eerder zelf een IMG aanmaken en die vermelden in de gta.dat. - voeg eerst de dff file toe - voeg daarnaa de txd toe - voeg daarna de colfile toe controleer alle bestanden op eventueele typefouten. - check daarna of je alle bestanden heb toegevoegd na dat alles kan je gaan testen. ik hoop dat het nu werkt want ik krijg lamme handen van al dat getyp en uitleg het is gewoon simpel als je het eenmaal door hebt. desnoods download je een andere map mod en vervang je de files door jouwe en ga het dan testen. Cya Aad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.