Jump to content

Zmodeler autos maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik zou graag willen dat iemand een tutorial zou kunnen maken over hoe je een auto moet maken,

Het hoeft niet groot te zijn al is het maar een tutorial waarover wordt uitgelegt hoe je je blueprint in zmodeler moet krijgen.Ik heb gehoord dat er een paar mensen zijn die dit kunnen en aan die mensen vraag ik dan ook of ze AUB kunnen helpen,ik denk dat dit veel mensen zal helpen.

Alvast bedankt :klap:

Geplaatst:

Ik ken zmodeler. Ik heb 3viedeo tutorials ergens op men pc staan. Ik weet er bijna alles van. Juist kan ik nog geen auto's modellen :x. Als je meer wil weten pm me.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Is zmoddeler nou handiger om auto's te moddelen?

Of gewoon een kwestie van smaak?

Ik denk meer een kwestie van smaak. Je kan nl. ook met 3DS auto's maken en dat is veel preciezer. Zmodeller is iets makkelijker dan 3DS. Het ligt dus eigenlijk wel aan je eigen smaak ;) .

Geplaatst:

Is zmoddeler nou handiger om auto's te moddelen?

Of gewoon een kwestie van smaak?

Ik denk meer een kwestie van smaak. Je kan nl. ook met 3DS auto's maken en dat is veel preciezer. Zmodeller is iets makkelijker dan 3DS. Het ligt dus eigenlijk wel aan je eigen smaak ;) .

Ik gebruik voor auto's zmodeler, dat is makklijker om te maken, maar om te exporteren naar een goede dff voor gta sa moet je toch egt 3ds max hebben

Geplaatst:

Als ik een object toevoeg in GTA Vice City (met Moomapper BETA 0.93)

dan loopt het spel vast als een Gek!

Ik krijg te zien:

Unhadled Exeption ............nog wattes.

(zie voor meer info het topic: Vastlopen)

Misschien kan iemand mij helpen?

Gelieve reactie te geven op het Topic:

Vastlopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...