Rinaldootje Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 wist ik nog niet ik zoek al zolang op internet en kan het nog steeds niet vinden thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 Maar ze kunnen toch ook best dat filmpje op internet zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjballer Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 er is toch ook een soort grote film van GTA SA ? of hebben we het hier nu over :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 een van de gangs in sa hoogwaarschijnlijk de balla s maar dat kom je volgensmij nie te weten 2 dingen zijn zeker 1 . door een gang gekilld 2 . het is in een driveby gebeurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 vlogens mij is ut bik smoke want die moet je toch vermoorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Nee Nee.. Cj's Moeder is vermoord Ja maar door wie weet niemand.. maar die missie's zijn er niet om er achter te komen hij is op zoek naar zijn familie voor dat SA uit ging moest je maar op site's kijke hé Have Fun! Greetz GIO Hoeraa !! 60 Berichten :D Bewerkt: 22 november 2005 door Giovanni_bono Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 die ma is GWN door balla 's gekild midden in een driveby ik vind deze topic (IK = srry maar mischien jij niet ) overbodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 die ma is GWN door balla 's gekild midden in een drivebyik vind deze topic (IK = srry maar mischien jij niet ) overbodig Dit topic is niet echt overbodig hé.De starter van dit topic,vraagt hoe het nu in elkaar zit.Het kon zijn dat mensen het weten,of dat het idd wel ergens in een missie staat.Blijkbaar nog steeds onbekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 Ik vind hem niet overbodig, ik heb het me ook lange tijd afgevraagt. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het de Ballas waren. Want toen Big Smoke vertelde van CJ's mam. Dan zijn in een keer allemaal de balles zich beginnen keren. Dus ik denk de Ballas. Greetz Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shaak1 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 [/b]grove street zat te chille tot dat de green sabre eraan kwam ze schoten op dat moment kwam de moeder van cj naar buiten en werd neer geschoten en cj gaat terug naar san andreas omdat hij met zijn vrienden vraak op Ballas wil nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikeyyy Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Waarom hebben Big Smoke & Ryder C.J verraden? Greetz Mike,, Bewerkt: 29 december 2005 door Mikeyyy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Zijn er nog meer... Heeft Claude werkelijk catalina vermoord bij GTA3?Net zoeits dus... Je kan gissen maar net zoals in veel films kan het zijn dat er weer wat anders gebeurde terwijl de camera (in dit geval gamebeelden) er niet waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbackdoor Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 ik denk een groep Ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Ik denk Ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Dit heb je al eens geantwoord, djbackdoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.