Morpheus 83 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ryder en Big Smoke zijn bij de Ballas gegaan voor het geld niets meer en niets minder. Dat kun je ook wel in die missie zien waar je Big Smoke moet neer schieten. Ik weet niet meer welke dat is, want het is al een hele tijd geleden dat ik die missie gedaan heb. Reageren
gta 88 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 end of de line is dat hebben julie dat filmpje al gezien ?? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 En voor de drugs deals aangezien Cj en Sweet daar vel tegen waren. Reageren
gta 88 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 de hele grove street houd niet van de drug maar ze doen het toch n ook sweet zat bijna aan de drugs Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) de hele grove street houd niet van de drug maar ze doen het tochn ook sweet zat bijna aan de drugs Maar hij werd verlijdt en dacht dat hij alles had verloren. Bewerkt: 19 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Goliat Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 de hele grove street houd niet van de drug maar ze doen het toch n ook sweet zat bijna aan de drugs Maar hij werd verlijdt en dacht dat hij alles had verloren. WTF bedoel je daarmee Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Kijk in de missie beat down on B-dup was een dame die hem zat te verlijden om crack te roken en omdat alles fout ging met grove street en Big Smoke en Ryder die hun hebben veraden want zij waren hoog in grove street en de hulpjes van Sweet en zijn beste vrienden. Reageren
gta 88 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ja klopt en op het einde komt ales weer goed gelukig Reageren
Dago58x Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Kijk in de missie beat down on B-dup was een dame die hem zat te verlijden om crack te roken en omdat alles fout ging met grove street en Big Smoke en Ryder die hun hebben veraden want zij waren hoog in grove street en de hulpjes van Sweet en zijn beste vrienden. die dame is denk ik kendl het zus van sweet en carl ik denk van wel want bij www.gta-sanandreas.com had ik het gezien Bewerkt: 20 januari 2006 door Dago58x Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Dat is Kendl niet Kendl heeft groenekleren die vrouw heeft witte kleren die vrouw ziet er heel oud uit Kendl niet en Kendl doet zoiets niet. Bewerkt: 20 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 de hele grove street houd niet van de drug maar ze doen het tochn ook sweet zat bijna aan de drugs lol de hele grove houd niet van drugs sommigen kon je niet eens gebruiken omdat ze high on drugs waren Gtaboooy Reageren
gta 88 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ja dat is vooral later in het spel dan zie je veel met zon sigaret lopen he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.