rick15465 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 Ik heb al de andere missie's klaar maar moet nu nog de hotring missie's doen. Deze lukken mij echt NIET. Ik cheat in Vc wel. Heeft iemand tips??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 Hier had ik ook erg veel moeite mee. Je kunt het beste in het begin van de race helemaal rechts gaan rijden, zo ontwijk je in het begin de meeste auto's. De bochten moet je vanaf de buitenkant aansnijden, want zo kom je het beste uit de bocht. Je moet proberen om ongeveer in ronde 6 of 7 voor het eerst je auto te laten repareren, zodat je maar 1 keer stil hoeft te staan. Veel succes! (Mocht het echt niet lukken, dan kun je natuurlijk je savegame hier posten en dan zal ik even proberen om de Hotring te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 Ja het gaat steeds beter alleen ik MOET mijn auto al in de 4-5de ronde laten rapareren want anders lukt het niet. Maar bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) nog een handige tip: rijd rustig aan en oplettend. de delen dat het kan natuurlijk wel volgas, maar als je een beetje vooruit kijkt kun je het voor je wel zien als een aantal andere wagens gaan crashen. dan kun je alvast een beetje afremmen en eromheen rijden. dat scheelt aanzienlijk in de schade die je wagen oploopt. veel succes nog met het uitspelen! Bewerkt: 21 november 2005 door flying dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 Ja ik hoef er nu nog maar 1 te doen bedankt voor de tips!! ik hoef nu geen tips meer dus is het niet nodig om te posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.