Jump to content

San Andreas


~Lance Vance

Recommended Posts

Ik heb San Andreas nog niet, ben wel een grote GTA fan, maar als ik het verhaal van CJ zo hoor spreekt het me niet zo heel erg aan.

Alhoewel er natuurlijk wel nieuwe toffe functies enzo inzitten, maar ik vind de game toch redelijk duur en wil waar voor mijn geld...

Nu vraag ik aan de diehard GTA fans en aan de San Andreas spelers:

Is GTA: San Andreas het kopen waard? En waarom?

En dan nog een aparte vraag: Ik hoorde dat je 18 moet zijn om SA te kopen, is dit waar??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    5

  • Skimmer

    5

  • Ruurd31

    2

  • GTA-Sheep

    2

Hallo

Ik ben een GTA Fan. Ik heb zelf ook gta san andreas.

Mijn mening is dat het een echt kei-gaaf spel is. Ik vond het

het geld waard. Ik heb het gehaald met een van m'n ouders. Ik

weet ook niet of je het alleen krijgt :? Ik vind dat San Andreas

echt het geld waard is. Anders moet je eens wat foto's bekijken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is waar dat je 18+ moet zijn, maar ik vind het waar van me geld. Je kunt je ouders laten vragen of ze het voor jou willen kopen. Je hebt meer dan 50 uur plezier, en er is van alles te doen. Elke missie van brandweer wagen tot topcrimineel.

Je hebt veel type wapens, veel wagens. Het is best realistisch, en alles wordt ook duidelijk uitgelegt hoe je moet rijden tijdens een missie.

Ruurd31.. :'D

Kijk hier ook even: http://www.gtagames.nl/home/news.php dan bij San Andreas daar staan filmpjes en Screenshots.

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb thuis een verschrikkelijke hoop spellen en koop vrijwel alles wat los en vast zit op game-gebied (een paar uitzonderingen daargelaten). Met Grand Theft Auto SA ben ik ooit eens gaan spelen en ik kan me niet herinneren OOIT zolang met 1 spel achter elkaar bezig te zijn geweest. Ben nu met de 3e keer bezig (achter elkaar dus) en voor de 4e keer met de site-missies. Dus ja, het is het meest geweldige spel van de laatste 10 jaar.....kopen dus (of je grote broer sturen natuurlijk, gezien de rating :))

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Over die 18+ rating... Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je krijgt het toch wel mee. Bij sigaretten of drank ligt dat anders, maar over spelletjes doen ze echt niet zo moeilijk hoor. ;)

Ik ben er voor 98% zeker van dat je San Andreas gewoon meekrijgt, ook al ben je 8 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff dat is mooi want als ik mijn ouders stuur kopen ze geheid de verkeerde!!

Ik ga hem dan toch wel kopen, ik heb toch ook hele goede reviews ervan gelezen....

En die 3-pack die later uitkomt koop ik misschien ook nog wel, maar mn ouwe trouwe Vice City CD verkopen? Nooit!

Ik ga idd ook wat geld opzij leggen voor LCS. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja als je het moeilijl wil krijgen is het niets anders dat downloaden

Als je het snel wilt is moet je het kopen..

Maar goed je zult wel 3maanden leuk vinden

en daarna komt toch MTA SA en GtaT en dan kan je dat psleen.

Link to comment
Delen op andere websites

Te laat, maar ik voeg er iets aan toe voor de mensen met hetzelfde probleem

San Andreas is een goede game want..

Jij zegt dat je VC en GTA:3 al hebt ? En R* zegt dat ze het niet kunnen permiteren om een GTA te maken die minder goed was dan hun voorgangers.

San Andreas zal echter geen teleurstelling zijn, geloof me maar.

Als je het spel net opstart zal je wel iets denken dat het niet zo goed is, dat had ik ook.

Dat komt omdat het een hele verandering is van Vice City (Miami) naar San Andreas (Los Angeles).

Maar SA is echt een aanrader, ik vond vroeger GTA:1 al goed en telkens werden de GTA-'s nog beter en beter.

Dus het is een echte aanrader...

Maar misschien kan je best de PC-versie nemen.

Als je ooit het spel beu ben(het huidige) dan kan je mods erin zetten.

Dat zijn bv echte nagemaakte auto's, nieuwe wapens, missies zelfs komt er Gti aan.

Gti is een hele grote mod dat er een heel nieuw eiland komt.

Hier zijn o.a. diverse mods te vinden.

Of je gaat gewoon naar de download databasedaar staan alle mods.

Veel speelplezier ermee...Geraak je niet uit een missie vertel het dan hier. :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het eigenlijk vandaag krijgen maar nu krijg ik het morgen *kan wel huilen*

Alles wat ik hier lees klinkt zooooo enorm gweldig.. ooo ik verheug me er echt op.. Serieus het was gister 3 uur 's nachts voor ik sliep (en voor een 11-jarig klein jongetje is dat laat :puh: )

ooooo ik wil dat het morgen is

Ik zou dus echt tegen iedreen die hem kan kopen zeggen.. Kooop hem! ook al heb ik hem zelf nog niet..

Hij klinkt zoooooooo enorm geweldig

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas is echt de Ultimate free Roaming Game die er is.

Hij is zeker weten het kopen waard.

Dus je moet het echt doen.

Ik heb zelfs 110 Euro aan SA uitgegeven omdat mijn eerste SA kapot was gegaan.

En ik vond dat SA wel 110 Euro waard is.

Op de BoxArt staat wel dat je 18 jaar moet zijn maar je kunt hem volgens mij wel gewoon kopen als je jonger bent dan 18.

Ik was zelf ook geen 18 toen ik hem kocht, ik was namelijk nog 16. (Bijna 17.)

En het ligt er ook aan bij welke winkel je hem gaat kopen.

Er zijn vast wel winkels bij die wel naar je leeftijd vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is zeker het kopen waard. vooral omdat je de dingen die (ik iig) je miste in VC nu kan doen. bijvoorbeeld in grote vliegtuigen vliegen, trailers aan je truck koppelen, zwemmen etcetera etcetera.

ff oftopic: @mazzeltje: ging jouw San Andreas dvd kapot door het hoesje? bij mij wel, door dat de dvd in dat boekje zit en er nogal moeilijk uitgaat, was hij naar ongeveer een maand in het midden gescheurd. weer 50 euro voor een nieuwe dvd. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...