Jump to content

San Andreas


~Lance Vance

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    5

  • Skimmer

    5

  • Ruurd31

    2

  • GTA-Sheep

    2

De PC is juist niet sucks, want je kunt het handig besturen (vind ik). Mijn PC heeft de minimale grafics maar ik kan de mooiste grafiks naar boven toveren. Het is echt de moeite waard.

Alles gaat handig, maar als je de PS2 hebt en je speelt hem op de PC dan begrijp ik die mening wel.

Ruurd31.. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Over de pc versie van GTA SA zijn echt veel verschillende meningen, de andere zeggen onhandige besturing vanwege het niet meedraaien.. andere zeggen super handig..

Die zegt weer lage graphics.. die weer hoge xD Maakt me helemaal dizzy,,

Nou,, ik zie het morgen zelf wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Om je echt uit de twijfel te halen:

So many gamers, all over the world, can't be wrong!

Ik wil maar zeggen, als er zoveel exemplaren worden verkocht, dan is de kans heel groot dat San Andreas ook jou aanspreekt.

En als je de sfeer van Los Santos echt zat bent, kun je gewoon de Counrty Side in, door de bossen... ;)

Kopen die hap!

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk .. opzich van een kant op Xbox Is de Mooiste, want daar hoeft je je niet over Grafic problemen te zorgen, ze zijn perfect, MAAAR.

Op PC is het Heerlijkste en Leukste, want je kan bijna alles veranderen! en doen zo als je het will!

Nou Hoe Heerlijk? Dat hangt van je Goede PC nog af! Maar toch zou je afentoe paar grappige Boosmakende ERRORs krijgen :Y;) .

:bier:

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

Om je echt uit de twijfel te halen:

So many gamers, all over the world, can't be wrong!

Ik wil maar zeggen, als er zoveel exemplaren worden verkocht, dan is de kans heel groot dat San Andreas ook jou aanspreekt.

En als je de sfeer van Los Santos echt zat bent, kun je gewoon de Counrty Side in, door de bossen... ;)

Kopen die hap!

Ik heb allerlei missie beschrijvingen gelezen op Wiki en die tekst alleen al zorgt ervoor dat'k het zowat niet uithoud zonder GTA SA :puh:

toch moet ik nog een maand wachten :(

Link to comment
Delen op andere websites

Pff hehe,, hij staat erop,, ik ben om 8 uur begonnen met Instaleren en om half 1 draaide ie pas,, eerst kreeg ik foutmelding.. Daarna klapte ie er zonder waarschuwing ofwat gewoon uit..

Wel is die (wat ik tot nu toe heb gezien) echt super vet :)

Ik heb hem nu weer gede-installeerd.. Kwil hem toch op de andere computer xD

maareuh.. KOPEN!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ja hij Is het geld zeker waard (Dit vind ik juist een spel wat Zeer zeker zijn geld waard is)

Ik had het spel Gelijk gekocht toen hij uit was. Dat is nu al bijna een jaar geleden ofzo.

Maar ik speel hem nu nog regelmatig (Gister nog)

Link to comment
Delen op andere websites

JA!!! ik vind het persoonlijk de vetste,dopeste,illste,coolste,relaxtste en dikste game ooit!

30 Euro is niet zo duur trouwens...Voor de PC dan.;)

ow enne trouwens... de pc versie is de beste

Nothing can beat a mouse. :klap:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...