~Lance Vance Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ja ik koop hem voor de PC, heb geen dergelijke consoles, en ben bovendien een diehard PC-gamer. Reageren
Skimmer Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ikke krijg hem morgen dus ook voor de PC Maar sommige mensen zeggen dat de PC-versie echt sucks Is dit waar?? Of doen ze dat gwoon om me optefokke xD? Reageren
rick15465 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Dat is niet waar de graphics zijn echt mooi zelfs op minimale settings. Besturing is soms wel wat onhandig Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 De PC is juist niet sucks, want je kunt het handig besturen (vind ik). Mijn PC heeft de minimale grafics maar ik kan de mooiste grafiks naar boven toveren. Het is echt de moeite waard. Alles gaat handig, maar als je de PS2 hebt en je speelt hem op de PC dan begrijp ik die mening wel. Ruurd31.. :'D Reageren
Blizz Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 ja, ik heb gta3 gta vc en gta sa op ps2 en speel ze niet graag op pc omdat ik de besturing niet kan en liever op ps2 speel Reageren
Skimmer Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Over de pc versie van GTA SA zijn echt veel verschillende meningen, de andere zeggen onhandige besturing vanwege het niet meedraaien.. andere zeggen super handig.. Die zegt weer lage graphics.. die weer hoge xD Maakt me helemaal dizzy,, Nou,, ik zie het morgen zelf wel Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Om je echt uit de twijfel te halen: So many gamers, all over the world, can't be wrong! Ik wil maar zeggen, als er zoveel exemplaren worden verkocht, dan is de kans heel groot dat San Andreas ook jou aanspreekt. En als je de sfeer van Los Santos echt zat bent, kun je gewoon de Counrty Side in, door de bossen... Kopen die hap! Bewerkt: 21 november 2005 door Gunslinger Reageren
Ehsan Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Kijk .. opzich van een kant op Xbox Is de Mooiste, want daar hoeft je je niet over Grafic problemen te zorgen, ze zijn perfect, MAAAR. Op PC is het Heerlijkste en Leukste, want je kan bijna alles veranderen! en doen zo als je het will! Nou Hoe Heerlijk? Dat hangt van je Goede PC nog af! Maar toch zou je afentoe paar grappige Boosmakende ERRORs krijgen . Bewerkt: 22 november 2005 door Big Smoke Reageren
Skimmer Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 mwahh,, me pc zal hem wel aankunne,, ik krijg hem waarschijnlijk (niet helemaal zeker) vanavond Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Om je echt uit de twijfel te halen:So many gamers, all over the world, can't be wrong! Ik wil maar zeggen, als er zoveel exemplaren worden verkocht, dan is de kans heel groot dat San Andreas ook jou aanspreekt. En als je de sfeer van Los Santos echt zat bent, kun je gewoon de Counrty Side in, door de bossen... Kopen die hap! Ik heb allerlei missie beschrijvingen gelezen op Wiki en die tekst alleen al zorgt ervoor dat'k het zowat niet uithoud zonder GTA SA toch moet ik nog een maand wachten Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 En over een maand zijn we al weer een stukje verder met WikiGTA en kun je nog veel meer informatie vinden dan dat er nu al reeds opstaat. Voor vragen kun je altijd hier terecht natuurlijk.... Reageren
Skimmer Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Pff hehe,, hij staat erop,, ik ben om 8 uur begonnen met Instaleren en om half 1 draaide ie pas,, eerst kreeg ik foutmelding.. Daarna klapte ie er zonder waarschuwing ofwat gewoon uit.. Wel is die (wat ik tot nu toe heb gezien) echt super vet Ik heb hem nu weer gede-installeerd.. Kwil hem toch op de andere computer xD maareuh.. KOPEN!!! Reageren
**Trickz** Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ja hij Is het geld zeker waard (Dit vind ik juist een spel wat Zeer zeker zijn geld waard is) Ik had het spel Gelijk gekocht toen hij uit was. Dat is nu al bijna een jaar geleden ofzo. Maar ik speel hem nu nog regelmatig (Gister nog) Reageren
Shorty_D Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) JA!!! ik vind het persoonlijk de vetste,dopeste,illste,coolste,relaxtste en dikste game ooit! 30 Euro is niet zo duur trouwens...Voor de PC dan. ow enne trouwens... de pc versie is de beste Nothing can beat a mouse. Bewerkt: 29 december 2005 door Shorty_D Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Dit spel MOET je kopen! het is zeker het kopen waard! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.