Flame^ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2005 12-december tot 26-december - Stem-rondeOp 12 December zal voor elke categorie de lijst met 5 genomineerden worden bekend gemaakt, en iedereen kan dan door middel van een PM zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim, en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden Beter kijken de volgende keer . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Het is nu 12 december.... Moet ik wachten of komt het later deze week? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Het kan natuurlijk ook nog vanavond gebeuren .. Wacht gewoon af, het komt wel . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Het word wel steeds later. Ik verwacht niet dat er vandaag nog wat word gedaan. Anders morgen dan maar he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Het word wel steeds later.Ik verwacht niet dat er vandaag nog wat word gedaan. Anders morgen dan maar he PatrickW telt de stemmen en aangezien PatrickW meestal laat in de avond online komt denk ik dat hij het vanavond/vannacht zal gaan posten. Heb gewoon geduld. Het komt echt wel. Of het nu 1 dag later komt maakt toch ook niet zoveel uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Nee, dat maakt niet zo veel uit. Ik ben toch erg benieuwd, ik verwacht niet dat ik erbij sta met 4 á 3 stemmen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Is het normaal dat de GTA Forum Awards Forum de CaliRed Skin gebruikt? (Sorry als deze vraag al gesteld is) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Is het normaal dat de GTA Forum Awards Forum de CaliRed Skin gebruikt? (Sorry als deze vraag al gesteld is) Ja dat is normaal. Op deze manier zijn de stemmen in de polls niet te zien, dus blijft het geheim. PatrickW heeft daar het één en ander voor geregelt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2005 Wanneer is de uitslag eigenlijk? (sorry als het een domme vraag is) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Wanneer is de uitslag eigenlijk? (sorry als het een domme vraag is) Beetje domme vraag ja Check dit topic. En dan Procedure. Bewerkt: 16 december 2005 door Mark B. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Moet je een PB sturen als je wilt stemmen of mag je gewoon aanduiden in de 'poll' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Stemmen in de poll. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Hoelang blijft dit (sub)fora nou staan? Verdwijnen het morgen of met een week? Of rustig een maandje dat je kunt zien als je terug bent van vakantie. Ruurd31.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Dit forum zal na verloop van tijd wel verdwijnen ( maandje of zo), maar de topics zullen daarna wel verplaatst worden, waarschijnlijk naar "feedback". Zodat ze nog wel toegankelijk zullen zijn, en je nog heel lang van je overwinning kunt genieten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Maar ik kan dan niet genieten van een overwinning Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts