NandroDavids Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Maar ik kan dan niet genieten van een overwinning PatrickW beantwoordde de vraag van Ruurd31, dus zei hij tegen Ruurd dat hij nog kon genieten van een overwinning. Het was dus een persoonlijk antwoord, en niet in het algemeen bedoeld. (Wel voor de andere winnaars, denk ik) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Even een vraagje, is het de bedoeling dat we de Award Badge ook écht gaan gebruiken, als signature? Ik heb het al wel gedaan, maar is het ook de bedoeling? Wel leuk gemaakt trouwens! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Even een vraagje, is het de bedoeling dat we de Award Badge ook écht gaan gebruiken, als signature? Ik heb het al wel gedaan, maar is het ook de bedoeling? Wel leuk gemaakt trouwens! Dit staat in aankondiging en procedure Daarnaast zal er een award-badge gemaakt gaan worden (150x150px) met daarop o.a de categorie en de naam van de winnaar, die door de winnaars in de signature mogen worden gedragen. (ze krijgen daarbij de vrijstelling om in totaal 650x150px als signature te hebben in plaats van 500x150px). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 OHja, zouden je ook een avatar ervan mogen maken van de bagde? Dus mijn eigen signature gebruiken, om daar een mooie avatar van te maken? Ruurd31.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Dat moet je eigenlijk even met Arjen overleggen (maker van de badges, maar het lijkt me geen probleem) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Hoe kun je genomineerd zijn of worden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Ik ga er vanuit dat we volgend jaar hetzelfde zullen doen. Dan gebruik je het lijste uit de eerste post van PatrickW (uit dit topic). Als ze jou goed vinden zullen ze jou naam invullen, vinden meer dat zullen die jou naam waarschijnlijk ook invullen. Als je dan genoeg stemmen hebt gekregen via de nominatie ronde, dan zul je in de stemronde in het lijstje staan. Volgend jaar veel succes! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Even een vraagje, De topic ''Superchick'' heeft de award gewonnen voor ''de beste topic 2005''. Maar dat topic is gestart 24 juli 2004. Waarom is dit topic dan genomineerd voor de GTAforum Awards 2005? Of gaat het erom waar het meeste is in gepost in 2005? Groetjes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Het ging om het beste topic dat er in 2005 was. Het topic 'Superchick' was er in 2005 nog steeds, dus kon ook dit topic gewoon een award winnen. Het gaat niet om de meeste posts, maar gewoon het beste topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Ach so. Het gaat dus om het beste topic over het algemeen in 2005.. Das duidelijk. Zelf vond en vind ik het ook een supertopic, en heeft het naar mijn mening terecht de award gewonnen. Ik wilde gewoon ff zeker weten aan welke criteria de genomineerden moesten voldoen. Bedankt voor de uitleg, groetjes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Het Superchick topic is gekozen tot het beste topic. Volgens mij hebben ze na de Awards dit topic vastgeplakt als beloning omdat dit het beste topic was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 Misschien wel een domme vraag, maar waar staat nou eigenlijk die 'superchick' topic? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 Bij het onzin fora, het is pinned dus niet moeilijk te vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 ik heb een vraagje het gaat ook over de awards maar een beetje over die van volgend jaar men vraag is: hoe kom je bij de lijst te staan van de awards? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 In eerste instantie was er een open stemronde: iedereen mocht daar zijn of haar favoriete ML, SL, modder etc. neerzetten. Daarna werd er uit de 5 meest gestemde personen per categorie een lijstje gemaakt en moest je vervolgens (geheim) er daarvan 1 uitkiezen. De beste in iedere categorie won een forum-award. En hoe kom je op een lijstje? Tsja....het hele jaar duidelijk postitief aanwezig proberen te zijn, goed Nederlands posten, behulpzaam zijn en feitelijk een soort van "goede naam" opbouwen onder de rest van de leden. Als iedereen je kent stemmen ze eerder op je natuurlijk. Ik wens je alvast veel succes voor de stemronde van 2006 (al is die nog heel ver weg) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts