Jump to content

runner 180er

Recommended Posts

Geplaatst:

Kijk, het principe is dat je een model bestand hebt (het .dff bestand) waarin de gegevens staan hoe de scooter eruit ziet qwa vormen. En je hebt een texture bestand (het .txd bestand) waarin alle textures staan. Textures zijn de plaatjes die op een model zitten, zoals bijvoorbeeld op die scooter het logo en die text. Jij wilt een andere scooter vorm en op die vorm moeten andere plaatjes op zitten. Je moet dus de orginele vorm en textures van de SA scooter vervangen (overschrijven) met de bestanden die in het gedownloade rar bestandje zitten. Hiervoor moet je de gta3.img (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models) openen met de IMG-Tool 2. Wat je verder moet doen hiermee staat, zoals ik al gezegd had, uitgelegd in DEZE tutorial.

Geplaatst:

hmmm ik wou die tool downloaden en zie ik dat er staat deze werk voor gta3 en vice city werk die dan ook voor gta san?

Geplaatst:

Aan je vragen te zien lijkt het wel alsof je niet begrijpt dat de onderstreepte woorden in mijn berichten hyperlinks zijn, oftewel als je erop klikt dat je dan naar een webpagina gaat. Op de pagina die ik je heb gegeven voor de IMG-Tool 2.0 staat namelijk het volgende:

Met deze IMG-tool is het mogelijk om IMG, in het nieuwe IMG formaat van San Andreas te bewerken.

Ik denk dat dit je vraag goed genoeg beantwoord.

Geplaatst: (bewerkt)

:duh: Det kan veel makkelijker, download en gewoon de SanAndreasModInstaller (SAMI), en zet dan je nieuwe voertuig ingame met behulp van DEZE TUTORIAL van Typhoon!!!!

Ik hoop dat het lukt, als het niet lukt post gewoon een reply en... nouja...

Succes, Grtz Puma.

Edit: En als ik nog een hint mag geven: Bij de "backup naam" die je de backup geeft (zie tutorial hierboven) is het handig om (als je bijvoorbeeld een BMW M3 voor de Greenwood installeert) de backup de naam "Greenwood - BMW M3" te geven. Ook (heb ik zelf ook) is het ERG handig om een lijstje van ALLE voertuigen van San Andreas te hebben, en dan schrijf je achter elk voertuig WELK voertuig je voor WELK voertuig hebt geinstalleerd. Zo installeer je geen 3 BMW M3's in je San Andreas, en installeer je ook geen auto OVER een andere auto heen die je eigenlijk zou willlen hebben gehouden...

Bewerkt: door Puma
  • 1 year later...
Geplaatst:

ik ben naar die site gweest en heb ht gedownload en toen op mn Gta SA gezet maar hij is net zo langzaam als de gewoone faggio ik snap ht niet en op die site stond ook geen 180cc alleen 55 ofso:S

Geplaatst:

Waarom bump je überhaupt een topic van anderhalf jaar geleden, stuur dan even een PM... Schijnbaar wordt de handling (acceleratie, topsnelheid, wegligging) niet veranderd.

Dit kun je wél zelf doen, door middel van een tool (erg simpel). Klik hier om de tool te downloaden. Hierna moet je gewoon het bestandje uitpakken en opstarten. Kies je Gta: San Andreas installatiemap en wacht totdat de tool klaar is met laden. Kies een voertuig en succes :sigaar: .

• 3 weken later...
Geplaatst:

DIe Gilera is al lang al te vinden maar kijk maar is ff hier in deze subforum en je zult een fantastische Aerox zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...