Rinaldootje Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Daarnet heb ik sa zitten te spelen en kwam ik een vreemde vracht voor een vrachtwagen tegen ik heb meteen naar een vrachtwagen gezocht en maakten hem vast ik nam hem mee naar een mooie plek en voila ik ben nog bezig met het plaatje dus ik stuur hem zo spoedig mogelijk op en voor nu Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Er zijn geen vreemde vrachten. Alleen een trailer, grind en boomstammen. Dus zo bijzonder is het niet... Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 ik kan het plaatje niet uploaden maar anders zie je het wel niet geeen bedoelt maar ht is gewoon weardo op de meeste trailers staan deen tekens dan zijn ze wit maar dop deze i9s het wel andere koek Reageren
cjballer Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 ik wil het toch wel graag zien Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) nouw hier is het plaatje en een mapje met de plaats dit is to nu toe de enigste plaats als ik hem op meerdere plekken vind dan stuur ik hem en dus al hier heb ik hem gevonden Bewerkt: 22 november 2005 door rinaldootje Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Nou ja, het is in ieder geval een trailer met een beschildering die ik nog nooit gezien heb. Dat zegt overigens niets over de lading natuurlijk; in een vrachtauto met Croky Chips erop zit in het echte leven ook niet alleen maar chips. Mummo Juice is wel een goede naam, dus ik vind hem prima gevonden! Reageren
cj_sucks Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 ok dan ga ik wel ff kijken want het is best wel een mooie trailer Reageren
bigG Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb hem al vaak genoeg gezien. Het is een merk sap. Je hebt ook ergens een groot plaatje met de hele aap, die aap schreeuwt zo omdat iemand aan zijn ballen trekt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik heb hem al vaak genoeg gezien.Het is een merk sap. Je hebt ook ergens een groot plaatje met de hele aap, die aap schreeuwt zo omdat iemand aan zijn ballen trekt. waar is ie Reageren
Ehsan Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Nee Klopt... T is niet vaak te zien, maar in Zuid (5:30 O'clock) van San Andreas is geparkeerd, Eerslijk gezien, ik heb hem nooit zien rijden!!!! Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Hij kan net zo goed bewerkt zijn. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 hoezo ik zocht een truck dat was een tanker en nam hem mee en nam ton de trailer mee naar het polietie bereu Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Dit is geen mod, want je hebt er ook één met Cok- O- Pops. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 het is inderdaad zeker geen mod. ik heb deze trailer al vaak genoeg zien staan. (rijden niet rond). en die van cock-o-pops staat in san fierro, achter het station in Doherty aan de andere kant van de snelweg. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 ja die heb ik ook vaak gezien ik ga er meteen een plaatje van maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.