Jump to content

vreemde vracht

Recommended Posts

Geplaatst:

Daarnet heb ik sa zitten te spelen en kwam ik een vreemde vracht voor een vrachtwagen tegen ik heb meteen naar een vrachtwagen gezocht en maakten hem vast ik nam hem mee naar een mooie plek en voila ik ben nog bezig met het plaatje dus ik stuur hem zo spoedig mogelijk op en voor nu :cya::cya:

Geplaatst:

ik kan het plaatje niet uploaden maar anders zie je het wel niet geeen bedoelt maar ht is gewoon weardo op de meeste trailers staan deen tekens dan zijn ze wit maar dop deze i9s het wel andere koek

Geplaatst: (bewerkt)

nouw hier is het plaatje reartruck1kg.png

en een mapje met de plaats reartruckplaats7yq.jpg

dit is to nu toe de enigste plaats als ik hem op meerdere plekken vind dan stuur ik hem

en dus al hier heb ik hem gevonden

Bewerkt: door rinaldootje
Geplaatst:

Nou ja, het is in ieder geval een trailer met een beschildering die ik nog nooit gezien heb. Dat zegt overigens niets over de lading natuurlijk; in een vrachtauto met Croky Chips erop zit in het echte leven ook niet alleen maar chips. Mummo Juice is wel een goede naam, dus ik vind hem prima gevonden! :klap:

Geplaatst:

Ik heb hem al vaak genoeg gezien.

Het is een merk sap.

Je hebt ook ergens een groot plaatje met de hele aap, die aap schreeuwt zo omdat iemand aan zijn ballen trekt. :clown:

Geplaatst:
Ik heb hem al vaak genoeg gezien.

Het is een merk sap.

Je hebt ook ergens een groot plaatje met de hele aap, die aap schreeuwt zo omdat iemand aan zijn ballen trekt. :clown:

waar is ie

Geplaatst:

Nee Klopt...

T is niet vaak te zien, maar in Zuid (5:30 O'clock) van San Andreas is geparkeerd,

Eerslijk gezien, ik heb hem nooit zien rijden!!!! :N

Geplaatst:

hoezo ik zocht een truck dat was een tanker en nam hem mee en nam ton de trailer mee naar het polietie bereu

Geplaatst:

het is inderdaad zeker geen mod. ik heb deze trailer al vaak genoeg zien staan. (rijden niet rond). en die van cock-o-pops staat in san fierro, achter het station in Doherty aan de andere kant van de snelweg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...