Rinaldootje Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 ik kon er geen topic over vinden missrien kijk ik niet goed maar als je some met je camers die het beste kan inzoemen nar mensen in hun autos kijken kan je zien dan bij sommige een raam open staat en dan zijn arm erop leunt moet je maar eens kijken je kan ze op vele plaatsen vinden Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Klopt, dat zie je heel vaak, maar zelf kan je dat weer niet, en dat is jammer, want het ziet er wel stoer uit. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 ja en als je in de wagen stapt blijft het ram open Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ja, dit zie je wanneer auto's voor het stoplicht staan te wachten en het nogal warm is. ik kon er geen topic over vinden Ja, zo bijzonder vind ik het ook niet. Al helemaal niet om er een topic over te openen maar dat is jou keuze. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 ik wouw gewoon dat sommigen het weten en nog wat je ziet het het meest bij de bijrijder Reageren
Dynamic Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Het Raam Moet open Lijken hoor Jammer dat je het zelf niet kan maar het raam is dicht als je botst gaat dat raam kapot dus het kan niet open zijn! Greetz GIO Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ja dit had ik al langer opgemerkt. Ik schiet altijd met een Sniper op hun arm, dan trekken ze hun arm weg. . Maar ja ik vind het spijtig dat C.J. het niet kan doen. Als je dan kon roken en dan je arm buiten ... Reageren
Proximitus Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Yeah, big pimping style Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Zo zijn er nog meer kleine details verstopt. Kijk maar eens goed naar de mond van mensen die voor een rood stoplicht staan. Je ziet dan dat ze (kauwgom) kauwen. Opzich wel grappig gemaakt, die kleine dingen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 oo wist ik nog niet ik ga meteen kijken Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Maar ja ik vind het spijtig dat C.J. het niet kan doen. Jah, inderdaad spijtig maar, je kan het CJ wel zien doen. Want tijdens de missie Cesar Vialpando met je de lowrider achteruit de garage inrijden, als je dan goed kijkt naar CJ zie je hem dat ook wel doen (bij mij op de PS2 dan..) Reageren
rick15465 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Zo zijn er nog meer kleine details verstopt. Kijk maar eens goed naar de mond van mensen die voor een rood stoplicht staan. Je ziet dan dat ze (kauwgom) kauwen. Opzich wel grappig gemaakt, die kleine dingen. Dat heb ik nog nooit gezien.Maar zie je dan al de tanden of alleen dat hun mond beweegt? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 ja wat doet ie dan en bij die pimping missies in san fierro zie je hem ook het arm op het portier leggen in de pimpmobiel Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Zo zijn er nog meer kleine details verstopt. Kijk maar eens goed naar de mond van mensen die voor een rood stoplicht staan. Je ziet dan dat ze (kauwgom) kauwen. Opzich wel grappig gemaakt, die kleine dingen. Dat heb ik nog nooit gezien.Maar zie je dan al de tanden of alleen dat hun mond beweegt? Je ziet alleen hun mod bewegen, maar het is denk ik niet kauwgom. Gewoon een snel gemaakte animatie, zodat het niet van die stijfe poppen zijn. Reageren
ikt Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 CJ stuurt ook met een hand. Die hand waarmee hij niet stuurt gebruikt hij om de zender van de radio te veranderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.