kennethenmause Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Op een sombere dag die nog vers in mijn geheugen staat was ik voor de zoveelste keer san andreas aan het spelen die ik toen enkele weken geleden gewoon legaal in de winkel had gekocht. Tot op het moment springt het beeldscherm weg en krijg ik fout melding. Ik probeer het spel opnieuw te starten weer die foutmelding. ik haal m'n san andreas cd uit e dvdspeler en blijkt dat er een klein scheurtje inzit. Ik gelijk naar de winkel. Blijkt dat zij daar niks aan kunnen doen en dat het onder "fout om gaan met de cd" valt.. ik baal natuurlijk als een stekker. dus de vraag is: wat vinden jullie er nu van als ik in dit geval san andreas ilegaal op de kop tik?? (zelf ben ik tegen ilegale kopies van spellen maar op zo'n moment..) ... groetjes mause Reageren
Achille Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Dit is Warez hier mogen we je niet mee helpen Reageren
kennethenmause Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Dit is Warez hier mogen we je niet mee helpen je hoeft me niet te helpen aan een ilegale cd maar t gaat erom dat je in dit geval niks kan doen behalve het spel ilegaal te kopen waarmee je eigenlijkee nwet overtreed. Reageren
Skimmer Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Als je het echt origineel al eens heb gekocht vind ik dat je niet zo veel verkeerd doet,, ik bdoel je hebt toch al betaald?? Helpt bellen of mailen met een kantoor van de makers, rockstar dus ook niet.. Bij EA bevoorbeeld (van de sims2 enzo) krijg je dan een nieuwe cd opgestuurd, mits je de oude naar hun toe stuurt.. Reageren
kennethenmause Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Als je het echt origineel al eens heb gekocht vind ik dat je niet zo veel verkeerd doet,, ik bdoel je hebt toch al betaald?? Helpt bellen of mailen met een kantoor van de makers, rockstar dus ook niet..Bij EA bevoorbeeld (van de sims2 enzo) krijg je dan een nieuwe cd opgestuurd, mits je de oude naar hun toe stuurt.. dat heb ik nog nie geprobeert maar gaak nog wel doen.. maarjah dan ben je je spel wel de heletijd kwijt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Sorry, maar het is zijn eigen schuld. Ik denk dat hij een nieuwe moet kopen. Ik weet niet of ik je mag helpen maar je zou een backup van die DVD kunnen maken en de bestanden die je mist vragen aan een vriend. Het is een tip, maar ik weet niet of het wel werkt. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 21 november 2005 door ruurd31 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik vind de vraag zowiezo een beetje overbodig. Als je (gekochte) DVD stuk is gegaan en je gaat op zoek naar een kopie, denk ik niet dat je verkeerd bezig bent --> sterker nog, dat zou ik ook doen. En als ik vind dat het wél verkeerd is: daar hoef je je niets van aan te trekken . Als je in het bezit bent van de originele doos, de originele DVD, het boekje, de seriecode's etc kan je nooit maar dan ook nooit strafbaar zijn als je met een kopie speelt. Want: het is toegestaan een backup te maken van je gekochte spel. Reageren
Skimmer Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ben ik het helemaal mee eens,, en die back up maken is ook handig idee Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 je bent zeker niet fout, het is de schuld van Rockstar. bij mij was dit ook gebeurt, door dat rare hoesje achter in dat boekje. daardoor scheurde ook mijn dvd in het midden. echt idioot dat een uitgever het in z'n hoofd haalt zo'n duur spel in zo'n lage kwaliteit hoesje te doen. ik heb voor 50 euro een nieuwe gehaald en in een apart hoesje gedaan, zodat dit me iig niet meer overkomt. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 In zo'n situatie zou ik het zelfde doen als wat de meeste doen. Je hebt namelijk al betaald voor SA. Waarom moet je dan 2x betalen ervoor. (heb ik trouwens wel gedaan.) Maar ik denk dat R* dit ook niet zo erg zou vinden. Ze komen er weliswaar niet achter. Maar je hebt al voor SA betaald en als je dan een illegale haalt en die niet verspreid en alleen voor je zelf gebruikt zie ik eigenlijk geen probleem. Wij mogen jou niet helpen met een illegale versie te zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.