the master gamer Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 ik heb op wikigta gelezen dat je de taxi missies in stukjes,, kan doen.. maar als je bijv. 5 heb gedaan en je gaat dan saven... en je gaat bijv. de volgende dag weer verder.. kan dat ?? want ik vind het zo raar dat er dan staat dat je nog 0 fares heb als je dan verdergaat... of klopt dat gewoon en moet je er dan nog 45 doen ?? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Ja hoor, je kan er bijvoorbeeld 8 doen en dan je spel opslaan. De volgende dag doe je er 13 en slaat weer op. Als je in je stats kijkt bij missie of achievements (1 van de 2) staat er dan dat je er 21 achter de rug hebt. Klopt echt........dat heeft degene van WikiGTA keurig gedaan Edit:@Froodoo...sorry........zal niet meer gebeuren. Streeftijd thans 15 seconden Bewerkt: 21 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Als je uit een taxi stapt, dan stopt je ook onmiddelijk met het aantal fares dat je hebt. Als je dan de volgende keer weer verder gaat, zijn die fares die je daarvoor hebt gehaald uiteraard bewaard, behalve als je het spel niet opgeslagen hebt. Dus als je de vorige keer 15 fares hebt gedaan, dan begint hij wel opnieuw met tellen, maar dan telt hij het aantal fares dat je dan doet op bij de 15 fares die je al had. Succes nog met je taxi-ritjes! Edit GTA-Sheep was me 18 seconden voor, Grrr! Bewerkt: 21 november 2005 door Froodooo Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 is dit ook zo met de Pimping missies? of moet je die wel in één keer achter elkaar doen? ik weet het niet helemaal zeker meer, maar als je die achter elkaar moet doen gaat dat wel heel lang uren denk ik. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Nee, de pimping levels moet je in 1 keer doen. Maar die vallen wel mee hoor, je moet maar tot en met level 10. Da's dus 5 meiden wegbrengen en weer ophalen. Ondertussen heb je ook nog de tijd je auto te laten overspuiten en kan je zelfs als veel tijd hebt wat te eten gaan halen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Pimping missies moet je in eenkeer achter elkaar doen. Dat is niet zoveel werk per meid dat je vervoerd moet krijg je 1 level in totaal zijn er 10 levels. Vanaf level 5/6 krijgt de hoer die je rondbrengt een lastige klant. Die valt haar lastig jij moet haar redden. Zo doe je 10 levels en daarna betaalt een hoer jou. Ruurd31.. :'D *Edit; Dat Schaapje weer, is hij me nu 9 seconden voor. Bewerkt: 21 november 2005 door ruurd31 Reageren
Blizz Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Oh ik d8 dat je dat in 1 keer moest doen en het is daarom dat ikdaar nooit zin in heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.