Velaro Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik heb een paar gemodde auto's op SA staan samen met de Noobmod,als ik die gemodde auto's spawn gaat alles perfect,op één auto na,de Banshee,waarom werkt dit niet,alle andere gemodde auto's kan ik wel spawnen...BVD... Reageren
Upstream Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Dit had je beter in modding hulp kunnen vragen. Misschien is er eerder iets mis met die auto dan met de n00bmode. Heb je die auto wel eens tegengekomen gewoon op straat? Reageren
Velaro Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Nee,ik heb hem nog niet op straat tegengekomen ,ook niet op de plekken waar hij normaal zou moeten staan Reageren
Upstream Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Dan is de auto gewoon fout, eraf donderen en de orginele proberen. Kijken of hij het dan wel doet . Reageren
Velaro Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ok,ik zal het doen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Verplaats naar Modding Help. Reageren
Velaro Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 De gewone Banshee zie ik maar als ik hem verplaats... Reageren
Upstream Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 De gewone Banshee zie ik maar als ik hem verplaats... als je hem verplaatst dan.... Hoezo verplaatsen? Reageren
Velaro Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik bedoel als ik de backup er in zet met de IMG-TOOL en ik het spel start ik dan de gewone Banshee zie rijden,als ik met de IMG-TOOL dan de gemodde in het spel zet en ik start het spel vind/zie ik hem niet,kan dit toeval zijn of.... Reageren
Upstream Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Geen toevoel, gewoon een slechte mod. Gewoon weggooien en een andere vinden, of met de orginelen spelen. Dit kan geen toeval zijn. Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Of de fout in het model zoeken, kan je ook proberen. Als het model niet weergeven word. Of hij staat in garage en de poort van de garage gaat niet open is de TXD fout. Probeer hem is hernieuw te maken. Kan misschien helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.