Jump to content

item is gta: SA

Recommended Posts

Geplaatst:

ik hoop dat je weer een eigen telefoon krijgt, maar dat je er niet alleen op gebelt kan worden maar dat je er ok zelf mee kan bellen, voor bijv. een taxi of een pizza, dan w8 je ff en dan word de pizza afgelevert op jouw lokatie of de taxi staat er, je stapt in en je wijst op de kaart aan waar je heen wilt. :puh:

ook zou het handig zijn als je die pillen waardoor alles langzaam gaat, kunt kopen en op ieder moment kunt gebruiken waneer je wil, en dat je dan ook net als bij max paine opzij kan springen en schieten tegelijk.

en ook zou ik de desert eagle i t spel zien, die maakt zo'n relaxt geluid, metaal op metaal kletterende kanons schoten, en je moet ook kunnen realoaden, dat kan nu wel, maar dat je op de 'r' knop moet drukken. :rolleyes:

en en lockpick om auto's open te breken, want in VC zeuren ze wel allemaal dat hun auto's geja worden. ze zetten m gvd ook nooit op slot. en als je dat een auto openbreekt zullen sommige ook roepen o politie en soms wilt iemand je dat inmekaar slaan, dan moet er wel minder politie op straat zijn, niet zoals in VC maar zoals in liberty city. :ph34r:

en ook een foto toestel op screenshots te maken, lijkt me wel een orgineel idee.

en dat je je eten kan menemen zoals een donut zodat dat ff je honger stilt. ^_^

Geplaatst:

he,goed bedacht loepiaman.

het is inderdaad wel leuker als je meer moeite moet doen om een auto te jatten.

maar onze gebeden zijn verhoord kijk maar opgtagames

dan zie je het vanzelf wel.

Geplaatst:

Ik snap de hint niet? :unsure:

Geplaatst:

Ik snap de hint niet? :unsure:

Me neither.

Voor zover ik weet kan je geen eten mee nemen, geen pillen kopen, en is er een lockpick :huh:

Geplaatst:

ik bedoel dat er staat op de site dat je neit zomaar een auto kan jatten maar dat je bijvoorbeeld iemand moet bedreigen,of iemand moet slaan voordat diegene zin auto afgeeft.

Geplaatst:

Ik zou het wel vet vinden dat als je een politie uniform aantrekt net zoals in VC dat je dan handboeien bij je hebt om mensen te arresteren en dan afleveren bij het politie bureau :)

Ook lijkt het me wel handig om eten mee te kunnen nemen en wanneer CJ trek heeft hem gewoon ff iets te laten eten.

Geplaatst:

item die je wel graag erin zou WILLEN ;), en politie die mensen met handboeien mee naar t politie bureau nemen is wel een vet idee. en autosleutels voor je eigen auto, dan klik je en dan hoor je blip blip geluidje uit je mooie hummer komen. :D

want de patriot is een vet relaxte auto en moet zeker terug komen

Geplaatst:
item die je wel graag erin zou WILLEN ;), en politie die mensen met handboeien mee naar t politie bureau nemen is wel een vet idee. en autosleutels voor je eigen auto, dan klik je en dan hoor je blip blip geluidje uit je mooie hummer komen. :D

Ik ga 's nachts huizen overvallen. Je hebt daar een geluidsmeter voor, daarmee kan je zien hoe stil je bent. Je hebt ook veel dempende wapens in SA.

Ongelofelijk.. Dit wordt echt een realistisch spel man! :D

Geplaatst:
ja dat zeker!!(weet iemand hoeveel dagen ik nog moet kwijlen voordat "ons" spel uitkomt??? :o :o

ja zekers vandaag ( zondag 15 aug) nog 68 dagen tot 22 oktober de grote dag waar we allen op wachten :D

Geplaatst:

Zekers! De Patriot is oppietoppie :)

Er zijn geruchten over een Armed Patriot, net zoals in GTA2, wanneer het leger achter je aan komt. (I want, I want!)

Geplaatst:

Zekers! De Patriot is oppietoppie :)

Er zijn geruchten over een Armed Patriot, net zoals in GTA2, wanneer het leger achter je aan komt. (I want, I want!)

geloof dat je 3 bedoelt B)

Geplaatst: (bewerkt)

en tanks.....dan kan je al die tankwagens bij elkaar parkeren bij een wegrestaurantje en dan met een tank de tankwagens opblazen dan is het geen wegrestaurantje maar een "weg"restaurantje :D :D :D:puh::puh::puh:

Bewerkt: door jochem
Geplaatst:

ja oke daas wel leuk maar misschien kunnen we net als in vc ook geen huizen opblazen dan is er nog steeds ''hallo'' restaurantje :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...