Lantyz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 geloof dat je 3 bedoelt B) :huh: Uhm... Nee, ik bedoel GTA2. Hij heet daar 'Armed Roamer' In GTA III zit geen Patriot met machinegeweer . 'Armed' betekend 'gewapend', niet 'bepanserd'. Reageren
jochem Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 ja oke daas wel leuk maar misschien kunnen we net als in vc ook geen huizen opblazen dan is er nog steeds ''hallo'' restaurantje Jah inderdaad dat zou ook nog kunnen maar als het echt realistisch wordt dat je zelfs moet eten en trainen, mag ik hopen dat we toch wel gebouwen kunnen opblazen. Maar ook weer niet alles want dan heb je zo meteen geen stad meer over wat dan wel weer de oplossing zou zijn is als je ze dan weer ziet herbouwen. Maar ik denk dat dat weer te lang duurt en dus te ver gezocht is. Waarschijnelijk heb je gelijk en zullen we geen gebouwen kunnen opblazen En is het weer "hallo" restaurantje Maar ach het was wel leuk om er ff over te fantaseren Reageren
Q Dude Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 (bewerkt) geloof dat je 3 bedoelt B) :huh: Uhm... Nee, ik bedoel GTA2. Hij heet daar 'Armed Roamer' In GTA III zit geen Patriot met machinegeweer . 'Armed' betekend 'gewapend', niet 'bepanserd'. owh je bedoelt die jeep met dat machine geweer achter op ok sorry mijn fout dacht dat je die kogelvrije patriot gedoelde uit gta 3 :unsure: Edit: Sorry voor de off-topic continue please... Bewerkt: 16 augustus 2004 door Q Dude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.