blackpearl11 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Hallo,(jullie zullen wel denken komt ie weer met een vraag ) Ik had een vraag: Zou een van jullie voor mij mijn test eiland ingame kunnen krijgen? Dus daar bedoel ik mee een .DFF .TXD .COL files. Het is waarom ik dit vraag omdat ik geen 3DS heb(geen geld) en ik gebruik wel Gmax maar daar lukt het me ook niet mee om een object ingame te krijgen(hulp daarvoor is ook welkom). hier is de download link:KLIK HIER Ik hoop dat jullie kunnen helpen, Alvast bedankt! P.S:als je nog een bestand nodig(voor als ik die ben vergeten)zeg het gerust Reageren
Jarno Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Vice City? San Andreas? GTA 3? Wees meer specifiek. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Opps srry:D SanAndreas Reageren
JGuntherS Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Done Ik heb het niet getest, dat mag jij doen prli.zip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.