ikt Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik was ''even'' mods aan het instaleren en probeer weer GTA SA op te starten. Ik laad een savegame, zegt hij dat er een error is . Dus is mijn vraag: kan iemand me het bestand gta3.img opsturen? Alvast bedankt Reageren
coentjuu Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Als je dit op het moddingforum plaatst krijg je misschien ook nog een reactie. Reageren
ikt Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 hoe verplaats je? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik weet wel een antwoord op je laatste vraag. Alleen een Moderator of hoger kan je topic verplaatsen. PM een hoog iemand (moderator of hoger) dat hij hem voor jou zou willen verplaatsen. Ruurd31.. :'D Reageren
-Roy- Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Dit kan niemand je sturen. Dat is veel te groot. Je moet hem weer reinstallen! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) hoe verplaats je? Verplaatsen kunnen alleen moderators en hoger. Maar het bestand gta3.img is erg groot, ik denk niet dat het makkelijk te versturen valt. Je kan het beste San Andreas opnieuw installeren. Je savegames worden dan niet gewist, dus er zit geen risico aan. EDIT: royboyvdv was me voor... Bewerkt: 21 november 2005 door Gunslinger Reageren
ikt Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) dus moet ik hem WEER HELEMAAL instaleren Ik heb veel auto's gemod Bewerkt: 21 november 2005 door ikt Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Ik wil even antwoorden op de eerste vraag: Als je een mod download is het vaak zo dat je een nieuwe savegame moet beginnen. Dit komt om dat je "belangrijke" bestanden overschrijft. Dus de enige manier om te spelen is dan: Een nieuwe savegame maken, dus aan het begin weer beginnen. Als je dit niet wilt moet je helaas de mod verwijderen. Ikkes Edit: Antwoord Vraag hierboven: Als je geen Back-ups van de oversreven bestanden heb gemaakt en je wil de mod verwijderen moet je hem helemaal opnieuw installeren. Veel Succes! Bewerkt: 21 november 2005 door ikkes Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Je zou ook kunnen vragen of iemand hem via Rapidshare online zou willen zetten (ik heb geen idee wat voor bestand het is, het is alleen groot. Dat las ik). Het herinstalleren lang duurt niet zo lang ongeveer 15/20 minuten, dan kun je weer uren plezier hebben. Ruurd31.. :'D Reageren
ikt Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Dan een andere poging: Het bestand van de admiral (dff txd) Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Met deze poging heb je meer geluk. Hij is niet mogelijk om dit soort bestanden up-te-loaden via het forum, Dus via Rapidshare: Admiral.dff Admiral.txd Veel succes ermee, Ikkes EDIT: @ Ikt: Graag gedaan, Nog veel succes ermee Bewerkt: 21 november 2005 door ikkes Reageren
Dynamic Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Slim!! Je kan Beter opnieuw installeren of je moet new game eens proberen als je noob mode hebt dan doet ie dat ja Locked! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.