markiej Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 heey hier heb ik weer 2 vraagjes 1: wat heeft het voor nut als ik met zo'n auto huizen besteel? 2: met vice citty kon je winkels in een winkel centrum beroven hoe dat je dat nu met sa Reageren
Upstream Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Vraag 1 weet ik: geld. Het enige nut van huizen berofen is dat je er geld mee verdient. Vraag 2, dat kan geloof ik niet. Weet niet zeker . Reageren
P-Jamma Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 1. Je verdient er inderdaad alleen geld mee... dit is vooral handig als je nog in het begin van het spel bent, als je nog wat geld nodig hebt... Later in het spel, zul je dit eigenlijk niet meer nodig hebben, en kan je nog wel inbreken voor de lol. 2. Nee, helaas kan dit in San Andreas niet, maar... hier zijn dan wel veel nieuwe mogelijkheden voor in de plaats gekomen, zoals het inbreken, wat je er eigenlijk wel een beetje mee kunt vergelijken. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 1. Je verdient er inderdaad alleen geld mee... dit is vooral handig als je nog in het begin van het spel bent, als je nog wat geld nodig hebt...Later in het spel, zul je dit eigenlijk niet meer nodig hebben, en kan je nog wel inbreken voor de lol. 2. Nee, helaas kan dit in San Andreas niet, maar... hier zijn dan wel veel nieuwe mogelijkheden voor in de plaats gekomen, zoals het inbreken, wat je er eigenlijk wel een beetje mee kunt vergelijken. ben ik helemaal mee eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.