CJ-BARTOSZ Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 help! ik kan de missie oudrider niet halen dat ia in SF soiets in de begin. Die wagen komt snel ik bij de vrierde block en hij gaat er recht bij staan en dan gaat hij metteen onplofen best irri is dat kan iemand mij helpen ? alvast bedankt cj-bartosz Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) De kunst is om zeer te snel die poppetjes af te knallen. Met de bazooka schiet je op de wagens en de rest maak je af met de sniper. Echte tips of dergelijke heb je er niet voor. Maar je kent het mss wel; als het je niet lukt, plaats je savegame dan gewoon in het Savegame aanvraag forum. Bewerkt: 21 november 2005 door Dizzee Reageren
Barcelona Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Jizzy belt je en zegt dat je naar de Xoomer Garage moet gaan waar je in de eerste missie 'Jethro' moest gaan ophalen met The Truth. Daar wachten Mike Toreno en T-bone mendez je op. Daarna ga je met hen naar een busje die je moet beschermen terwijl het naar zijn destinatie gaat, want onderweg zal het busje tegengehouden worden door 4 'road blocks' met allemaal mensen van een één of andere 'gang'. Pak de wapens en spring op de Sanchez. Laat het busje achter en nu moet je zo snel mogelijk naar de eerst road block gaan want elke seconde telt. Bij de eerste road block vuur je een raket af naar de wagens, dit zou voldoende moeten zijn. Bij de volgende Road blocks zullen er ook poppetjes in de ramen staan met snipers. Daar vernietig je de wagens met een raket en de rest snipe je uit de ramen. Doe hetzelfde bij de laatste drie road blocks. Bij het vierde road block wacht je het busje op en ga je samen naar de aangegeven locatie, dan heb je de missie gehaald. En als je de missie echt niet lukt dan kan je je savegame uploaden en in dit topic klik. maar leest wel eerst de regels. Nog veel succes! Bewerkt: 22 november 2005 door Barcelona Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 kan dat ook als je het speelt op de ps2 en dan een savegames op dese site setten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Nee, dat kan niet. Het kan wel met ARMAX, maar ik heb er niet zoveel verstand van. Kijk in dit (klik) topic daar heeft Giorgo het uitgelegd. Ruurd31.. :'D Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Nee, dat kan niet.Het kan wel met ARMAX, maar ik heb er niet zoveel verstand van. Kijk in dit (klik) topic daar heeft Giorgo het uitgelegd. Ruurd31.. :'D dat snapte ik helemaal niet maar ik ga het toch proberen Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 HET IS GELUKT duz kan iemand locket doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.