Jump to content

Nederlandse Politie Auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje kunnen julie of iemand anders die je kent een nederlandse politie auto maken voor vice city zon beetje als deze Klik Hier! gewoon een soort texture voor de Infernus (of een totaal niewe auto) alvast bedankt! :lol:

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eclipse

15

• Hoekiekevin

12

• Robin2130

4

• PatrickW

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

nouw op andere sites zijn al van die lambourgini's...deze lijkt er wel veel op...dat hoeven wij alleen nog maar de textuur ervan te veranderen en klaar...da's zo makkelijk dat kan jij misschien nog wel

Geplaatst:

Nou ik heb totaal geen edit tools aleen paint haha ben echt een noob met dat zulk dingen dus mescien kan jij ut doen?

Geplaatst:
ik wil het wel doen maar misschien vind jij het ook wel leuk om te leren...als je dat wil kan je mij je msn sturen via een PB ;)

maak jij um maar dan :lol:

Geplaatst: (bewerkt)
ik wil het wel doen maar misschien vind jij het ook wel leuk om te leren...als je dat wil kan je mij je msn sturen via een PB ;)

maak jij um maar dan :lol:

oke dan..ik zal een kijken

edit: is deze goed????

post-46-1092168801.jpg

Bewerkt: door Rambo
Geplaatst:
kijk hier heb ik hem MET spoiler ;)

DIE IS VET RAMBO!! als je daar die politie dingen op zou willen maken ben je mijn god!! haha :lol:

Geplaatst:
kijk hier heb ik hem MET spoiler ;)

DIE IS VET RAMBO!! als je daar die politie dingen op zou willen maken ben je mijn god!! haha :lol:

haha bedankt

Geplaatst:

Volgens mij reden de juten hier in de jaren tachting niet in zulke race-monsters.....

Probeer eerst een zo'n gammel VW golfje...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...