Eclipse Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Volgens mij reden de juten hier in de jaren tachting niet in zulke race-monsters.....Probeer eerst een zo'n gammel VW golfje... maja als iemand erom vraagt wil ik dat wel doen he...dan probeer is als deze af is wel een andere te maken edit: ik stuit al op het 1e probleem ik heb de wagen veranderd van vorm en ook de kleur zodat hij altijd wit blijft Maar nu komen de textures Bij een normale wagen die niet veranderd is zie je veel files in VC TXD staan: maar kijk nu eens naar de police car: Heel weinig files zoals je dus ziet...ik kan dus de body niet vak textuur veranderen Weet iemand hier een oplossing voor Reageren
Robin2130 Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 hoe bedoel je? :huh: zon volkswagen golf4 waar de politie altijd in rijdt Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 hoe bedoel je? :huh: zon volkswagen golf4 waar de politie altijd in rijdt dan maakt ik die erna wel...als deze me tenminste lukt Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Volgens mij reden de juten hier in de jaren tachting niet in zulke race-monsters.....Probeer eerst een zo'n gammel VW golfje... nee maar die lambor is gewoon vet Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Volgens mij reden de juten hier in de jaren tachting niet in zulke race-monsters.....Probeer eerst een zo'n gammel VW golfje... maja als iemand erom vraagt wil ik dat wel doen he...dan probeer is als deze af is wel een andere te maken edit: ik stuit al op het 1e probleem ik heb de wagen veranderd van vorm en ook de kleur zodat hij altijd wit blijft Maar nu komen de textures Bij een normale wagen die niet veranderd is zie je veel files in VC TXD staan: maar kijk nu eens naar de police car: Heel weinig files zoals je dus ziet...ik kan dus de body niet vak textuur veranderen Weet iemand hier een oplossing voor shit Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 ik weet het...als iemand een antwoord weet zijn we misschien gered Reageren
PatrickW Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Rambo, Je kunt gewoon texture files toevoegen aan de txd file, en deze daarna in Z-modeler toekennen. Maar texturing in z-modeler is nou niet bepaald eenvoudig, ik ben er wel eens mee bezig geweest, en na enige tijd lukte het redelijk. Er zijn verschillende tutorials voor beschikbaar ( effe geen URL bij de hand, dus google..... ) Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Rambo, Je kunt gewoon texture files toevoegen aan de txd file, en deze daarna in Z-modeler toekennen. Maar texturing in z-modeler is nou niet bepaald eenvoudig, ik ben er wel eens mee bezig geweest, en na enige tijd lukte het redelijk. Er zijn verschillende tutorials voor beschikbaar ( effe geen URL bij de hand, dus google..... ) oke bedankt ik zal een kijken de Zmodeller is niet een van m'n sterkste kanten :lol: edit: ik opende de Zmdeller in ik klike op import en ik importeerde eerst een sabre om te kijken of hij het deed...hij laadde goed Toen importeerde ik de politiewagen..ik krijg niks in mijn roosters te staan..ook rechts onder bij de frames (jeweetwel waar je sommige stukken kan verbergen en laten verschijnen) stond ook niks :blink: ik ben bang dat het dan niet gaat...w8 ik zal eens andere wagens proberen Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 ik heb een lambourgini gevonden waar wel een TXD van de body bij zit maar kijk naar de body hoe hou eruitziet in VC TXD in het bericht hierboven En kijk nu hoe hij er in het spel uitziet :blink: Reageren
The Godfather Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 ziet er niet echt mooi uit...ik zou het zelf niet beter kunnen..maar oefening baart kunst Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 ik heb een lambourgini gevonden waar wel een TXD van de body bij zit maar kijk naar de body hoe hou eruitziet in VC TXD in het bericht hierboven En kijk nu hoe hij er in het spel uitziet :blink: nee dies nie echt super maar hij schiet al op Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 het lijkt me ook super moeilijk :blink: Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Tja..... was het maar zo makkelijk.... Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Tja..... was het maar zo makkelijk.... ja maar ik puzzel net zolang tot hij er vrij goed uitziet dus het komt wel goed hoop ik Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 15 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Tja..... was het maar zo makkelijk.... ja maar ik puzzel net zolang tot hij er vrij goed uitziet dus het komt wel goed hoop ik Thanx! :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.