Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

het is inderdaad leuk ik denk dat ik die ook maar eens ga doen :D

maar eigenlijk snap ik er de bedoeling niet van om een stuk of 30 auto's in je garage te doen :-(

maar volgends mij bestaan er geen mods voor dertig auto's maarja misschien weten de andere leden wel beter

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:
Hallo!

Ik zoek mensen die kunnen 'modden'. Ik heb de Marina Car Park mod gedonwload. Ik wil daar een ''koninklijke garage'' van maken.

Er moeten de volgende auto's worden gemaakt:

- Verlengde Ford Scorpio (met blauwe flitsers)

- 2x Verlengde Volvo S80 (met blauwe flitsers en politiesirene)

- Normale Volvo S80 (en dan zo'n 30x verdubbelen)(met blauwe flitsers en politiesirene)

- 2x Volvo V70 (met blauwe flitsers en politiesirene)

- 1x Koninklijke Bus (Koninklijke Bus)

Het zou ook leuk zijn om het regeringsvliegtuig op het vliegveld te zetten(PH-KBX)

Ze hebben natuurlijk allemaal AA kentekens nodig

Het liefst wil ik het Marina Car Park dan ook omtoveren in het Koninklijk Staldepartement (Koninklijk Staldepartement). Ik kan voor meerdere foto's zorgen.

Ik denk dat het een hele klus is maar ik hoop dat het resultaat er ook mag wezen...

zelf kan ik niet modden :{ maar ik kan wel voor veel informatie over het departement zorgen.

Sam

Vind het een leuk idee, alleen heb je inderdaad meer kans om antwoord te krijgen in de modding fora. Dit even terzijde, ik wil je erop wijzen dat je wel toestemming nodig hebt van de maker van de Marina Car Park-modificatie. De maker is PatrickW. Veel succes met het vinden van de modders die je nodig hebt als je toestemming hebt gekregen...

Hallo!

Ik zoek mensen die kunnen 'modden'. Ik heb de Marina Car Park mod gedonwload. Ik wil daar een ''koninklijke garage'' van maken.

[...]

Ik denk dat het een hele klus is maar ik hoop dat het resultaat er ook mag wezen...

zelf kan ik niet modden :{ maar ik kan wel voor veel informatie over het departement zorgen.

Sam

Vind het een leuk idee, alleen heb je inderdaad meer kans om antwoord te krijgen in de modding fora. Dit even terzijde, ik wil je erop wijzen dat je wel toestemming nodig hebt van de maker van de Marina Car Park-modificatie. De maker is PatrickW. Veel succes met het vinden van de modders die je nodig hebt als je toestemming hebt gekregen...

ik wens je ook veel succes en als je die toestemming niet aanvraagt dan kan je PatrickW op je dak krijgen dus ik zou het eerst wel even aanvragen als ik jouw was!

verder veel succes

o en edit: check hier voor screens voor de PH-KBX

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Geplaatst:

Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd nu ik me tekst over lees. Het was niet de bedoeling om de mod te veranderen, maar zoiets te maken. Misschien kan iemand deze vraag verplaatsen??

Sam

>>> Door NandroDavids: Verplaatsen kan wel hoor. Ik zal dit topic verplaatsen naar de 'Overige Showroom' in de Modding Fora. Eén van de Moderators daar kan het topic dan samenvoegen met 'Modding Request'. :Y<<<

>>> Door Matiscus: Is maar een woord. _O_ <<<

• 3 weken later...
Geplaatst:

Wat dachten jullie van een mods te maken zodat je overal ziet waar er wapens zijn tags, jumps,...

http://ian-albert.com/misc/gtasa.php

op deze site vind je veel zo'n kaarten met al die info, ze moeten alleen nog in een goeie mod gegoten worden,

zodat elke noob op vlak van modden (mij inbegrepen) de kaarten in het menu en op de radar kan verwisselen.

(http://ian-albert.com/misc/gamemaps/gtasa/full/gtasa-blank-1.0.jpg vooral deze is een prachtige die wel de 'oude' zou mogen vervangen)

Geplaatst:
Wat dachten jullie van een mods te maken zodat je overal ziet waar er wapens zijn tags, jumps,...

op deze site vind je veel zo'n kaarten met al die info, ze moeten alleen nog in een goeie mod gegoten worden,

zodat elke noob op vlak van modden (mij inbegrepen) de kaarten in het menu en op de radar kan verwisselen.

(http://ian-albert.com/misc/gamemaps/gtasa/full/gtasa-blank-1.0.jpg vooral deze is een prachtige die wel de 'oude' zou mogen vervangen)

mooie kaart, ik vind het eigenlijk nog niet zo'n slecht idee om de kaart te vervangen, maar als je niet kunt modden, zit je idd wel met een probleem

mooie kaart, ik vind het eigenlijk nog niet zo'n slecht idee om de kaart te vervangen, maar als je niet kunt modden, zit je idd wel met een probleem

Ik heb ondertussen het forum afgezocht en ontdekt dat je gewoon de 143 txd's moet extracten ze dan uitpakken met txd workshop, de afbeeldingen dus te vervangen en ze (txd's) terug te plaatsen, donderdag werk ik eraan verder (vrijaf) (de eerste 2 delen zijn al klaar!)

zodra hij af is post ik hem op het forum

Bewerkt: door DoubleNo7
Geplaatst:

Onnodig werk, er bestaat al een high res radar mod. Op die site die je gaf heeft de maker van die high res gewoon de bestanden van de originele high res radar mod gebruikt en ze in 1 afbeelding gezet. Dus als jij nu nog eens die mod gaat maken heb je 2X geript. En rippen staat gelijk aan stelen op dit forum, dus niet toegelaten. Helaas kan ik nu even geen link vinden, maar het staat ergens op GTAForums.com .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb een idee voor een mod namelijk

1. in je auto op de mp3 kun je volgend en vorig nummer kiezen

2. er lopen kinderen en dieren rond

3. huizen want die mis ik heel veel

Als je modder bent plaats hier dan of je dat kan en nieuwe ideën zijn ook altijd welkom

• 2 weken later...
Geplaatst:
Je kan volgende nummer kiezen door op F5 te drukken, vorig nummer lijkt me niet nodig, die heb je al gehoord? :puh:

Misschien als je hem 2x wilt horen? :clown:

Geplaatst:

hallo mensen,

ik heb ook een vraagje of jullie een leuke mod kunnen maken :*D

ik zou in mijn SA wel een dikke mooie sport yacht willen hebben een mooie grote

(iets groter dan tropic)

ik heb hier een leuk plaatje al soort inspiratie

alle andere boten die je kan downloaden zijn niet zoals deze... :puh:

post-44868-1168052829.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...