FerryN Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Zou iemand een mr. bean mini cooper kunnen maken? en als het kan een mr bean skin? alvast bedankt ook met zo`n slot en zo`n zwarte motorkap, dat lijkt me lachen foto`s: Bewerkt: 6 januari 2007 door feki122 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Zou iemand een mr. bean mini cooper kunnen maken?en als het kan een mr bean skin? alvast bedankt ook met zo`n slot en zo`n zwarte motorkap, dat lijkt me lachen foto`s: Er zijn zat mods van Mini's, dus als je de maker van zo'n Mini toestemming vraagt om hem te bewerken kun jij zelf (of iemand anders) hem gewoon bewerken. Scheelt hoop werk. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Kijk hier eens, de onderste is de jeep die jij wil.Met een beetje zoeken had jij hier zelf ook wel kunnen komen. Veel succes/plezier ermee. Gizmo dit is een jeep voor GTA 3 en ik zoek er 1 voor VC maar evengoed bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Die kun je er dan alsnog inzetten volgens mij. Als in GTA III de files bijvoorbeeld jeep.txd en jeep.dff heten en in Vice City rancher.txd en rancher.dff verander je simpelweg de namen van de txd's en de dff's. Ook als je een auto hebt gedownload en hij hoort een auto te vervangen waarvan jij niet wilt dat die vervangen wordt, verander je de naam van de txd en de dff in de naam van de auto waarvan jij wil dat die vervangen wordt. Klinkt een beetje ingewikkeld niet Reageren
SWYV Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Big boss, mss een kleine tutje is gemakkelijk niet? jij kan de auto's van GTA3 naar GTA VC ZOMAAR converteren met de GTA formaat van de .TXD XD en omgekeerd werkt niet altijd bij sommige auto's Reageren
bus Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) een vliegtuig deze !!!! voor op de at 400 meer plaatje typ bij google tupolev tu 22 m Bewerkt: 17 januari 2007 door bus Reageren
Ophion Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Meschien is het een idee om gewoon op straat dat je bij iemand ik kan zitten en drive by's te doen. Zoals bij MP : SA de g knop en dan h ... Reageren
FerryN Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) hier nog een keer, misschien dat iemand verkeers drempels plaatsen door SA? alvast bedankt, PS ik zal voor toestemming vragen maar kan iemand die me dan bewerken naar een MR. Bean wagen? Thank you Ben ik al mee bezig, dus als iemand wilt helpen. bedankt en kan iemand misschien een Exhaust mod maken, dat je andere uitlaten krijgt in transfender? ik ben er nog geen tegen gekomen,zal een paar pics plaatsen als iemand dat wilt doen alvast bedankt sorry dat ik zo veel vraag maar kan iemand kijken of je spinners kunt krijgen bij SA? zoals de Spinnerwheel BMX, behalve dat je de auto moet aanpassen. alvast bedankt Bewerkt: 27 januari 2007 door feki122 Reageren
Lustah Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Hey, Mij lijkt het wel leuk om van de oude runner een nieuwe runner maken met dmp kappen en lexus lichten en andere details, bener alleen zelf heel slecht in dus vandaar. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 kan iemand zon auto maken voor me of als hij al is ge maakt kijn hij hem den bij de bijlagen sturen thx (ik weet niet of dit het goede forum is) >>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met het "Modding Request"-topic .<<< Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Als je Google had gebruikt met de zoekterm "GTA Mods" was je wel vanzelf op sites uitgekomen waar je dit soort mods kan downloaden. Je was dan op sites als GTAGamigo of GTAGarage uitgekomen, wat zeer bekende sites zijn. Ik heb de link op GTAGamigo gevonden (beter bekend als GTAInsite.net). Gewoon Google gebruiken is de boodschap . Download Nissan Skyline 2F2F edition. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 had ik ook wel gedaan maar ik gaf het op omdat de downloads het niet deden tog nog ff veder moet zoeken Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Het leek me een leuk idee om de gewone wapens te vervangen door douche spullen zoals een tandpastatube die schiet. zelf kan ik NIET modden. ook had ik het idee om een badkamer te maken in CJ's huis(bij grove street) Waar we ook een douche in bouwen/maken. en er dan ook water uitlaten komen. Groeten jensbrinkman Reageren
GTAVC Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Lijkt me we lolig met tandpasta bommen borstel pistol en dochekop schotguns en shampoo uzi's Reageren
spacebook Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hallo. Ik ben echt een groentje in modden dus ik heb een vraagje: Ik ben met een snelheidsmetertje in gta aan het testen hoe snel elke auto kan. Maar dan heb ik een lange baan nodig. Kan iemand misschien een hele lange vliegveldbaan modden zodat ik vanaf de steiger in santa marina beach door kan rijden richting het oosten? als het kan zo'n 3 vliegtuigbanen achter elkaar. Ik hoop dat dat mogelijk is dat lijkt me echt heel vet. Kan iemand dat? b.v.d. Erge dank... M.v.g. Niels Peters ( groentje in modden ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.