Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als het erom gaat dat je een lang stuk recht wegdek nodig hebt, dan zal ik de stijger wel gewoon een stuk verlengen. Dit is een stuk praktischer voor jou en voor mij. Ik zal er vanmiddag even voor je naar kijken ;)

//> Edit: Ik ben er even snel aan begonnen, dit is wat ik tot nu toe heb. Ik maak het later voor je af omdat ik nu weg moet:

langestijgerle1.jpg

Met vriendelijke groet,

Wazuup

Bewerkt: door Wazuup

*dubbelpost, bite me!*

Langere stijger - Aanvraag voltooid!

T1_-1_1947501.jpg T1_-1_1947505.jpg

Ik heb hem slechts verlengt, voor de rest heb ik geen aandacht aan detail en generic besteed omdat ik de indruk kreeg dat het je daar niet om ging. Helaas kon ik het niet laten aan het eind een jump te plaatsen, zoals op screen 2 te zien is ^_^

Met vriendelijke groet,

Wazuup

stijgermod_wazuup.rar

Bewerkt: door Wazuup

waarom kom ik altijd later achter de leukere kleine aanpassingen waar niet zoveel tijd in moet?

he zeg dat maar eens

ps: had de stijger ook al eens verlengt.

saradarmapgc1.jpg

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:
Als het erom gaat dat je een lang stuk recht wegdek nodig hebt, dan zal ik de stijger wel gewoon een stuk verlengen. Dit is een stuk praktischer voor jou en voor mij. Ik zal er vanmiddag even voor je naar kijken ;)

//> Edit: Ik ben er even snel aan begonnen, dit is wat ik tot nu toe heb. Ik maak het later voor je af omdat ik nu weg moet:

langestijgerle1.jpg

Met vriendelijke groet,

Wazuup

erg bedankt!!! _O_:bier:

Geplaatst:

Zou iemand misschien een wapen spawner kunnen maken dat je wapens krijgt met oneindig kogels, net zoals in n00bmode, maar dan graag in trainer vorm ipv ingame.

B.v.d.

Beste forumleden,

een vriend en ik zijn al een half jaar op zoek naar een mod, waardoor je de originele sweet en smoke modellen uit dit( http://www.gtaforum.nl/index.php?act=modul...=si&img=154) filmpje in je spel krijgt. Die vinden wij vele malen beter dan die in het uiteindelijke spel ziten. Zou iemand misschien deze weer voor ons kunnen modden? De oude modellen en textures zitten niet meer in het spel, dus die zullen opnieuw gemaakt moeten worden door iemand die goed moddels kan maken. Echter, heeft NeoSyp wel de texture van de oude Smoke weten de bemachtigen, doordat deze hetzelfde was als die van het standbeeld in zijn crack palace. ( Met dank aan NeoSyp voor het werk dat al gedaan is ) Dus voor smoke is enkel nog een model nodig (en een mogelijke aanpassing aan de texture)

Echter Sweet moet helemaal worden gemaakt. Dus is er iemand die dit zou willen doen? (Ik zou degene die dit voor mij wilt doen voor altijd dankbaar zijn )

Groeten DenkaanHenk

Bewerkt: door DenkaanHenk

Hier zijn de txd's voor de smoke. Een voor normaal en een weer cutscenes.

Overigens verander ik ze nog wel wat. Ik moet wat vuil wegwerken enzo.

DaBeast doet dit kennelijk. Ok. Bespaart mij weer wat werk. :)

Bewerkt: door $NeoSyp$

Nu doet $NeoSyp$ het zei die. Maar DaBeast moet dan toch die hoed van smoke af doen ? Hij heeft al een zonnebril op zag ik toch ik in ging zoomen op Smoke.

Bewerkt: door DenkaanHenk

Ik ben bijna klaar met de texture, na een paar uur werken. voor de mensen die de texture alvast willen zien

(let op: hoofd met nog worden gedaan+letters op shirt):

ingame screen:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok hij is af! Ik heb echter nog wel de hoed normaal gelaten, omdat die nog weg moet. Dat deel maak ik als DaBeast klaar is. Oh DaBeast, vergeet aub niet de kraag weg te halen :puh:

Screen komt zo!:

Overigens is commentaar welkom hoor!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

hallo hallo

ik heb een vraag of iemand een eilland voor mij wil maken ik heb via 3ds max een klijne gemaakt wat het ongeveer moet worden (als het kan meer :bier: ) ik heb er een plaatje van gemaaktdit is het plaatje

Geplaatst:

Kraag ? Welke kraag ? :? Hij is toch goedzo of niet dan ? DaBeast moest toch alleen die hoed eraf halen. En daarna moet jij toch nog dat stukje vuil onder Big Smoke zijn hoed weg werken ? :?

Geplaatst:
Kraag ? Welke kraag ? :? Hij is toch goedzo of niet dan ? DaBeast moest toch alleen die hoed eraf halen. En daarna moet jij toch nog dat stukje vuil onder Big Smoke zijn hoed weg werken ? :?

Als je goed kijkt heeft Smoke nog een kraag hoor. Een dat heeft een t-shirt niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...