Wazuup Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Als het erom gaat dat je een lang stuk recht wegdek nodig hebt, dan zal ik de stijger wel gewoon een stuk verlengen. Dit is een stuk praktischer voor jou en voor mij. Ik zal er vanmiddag even voor je naar kijken //> Edit: Ik ben er even snel aan begonnen, dit is wat ik tot nu toe heb. Ik maak het later voor je af omdat ik nu weg moet: Met vriendelijke groet, Wazuup Bewerkt: 11 februari 2007 door Wazuup Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) *dubbelpost, bite me!* Langere stijger - Aanvraag voltooid! Ik heb hem slechts verlengt, voor de rest heb ik geen aandacht aan detail en generic besteed omdat ik de indruk kreeg dat het je daar niet om ging. Helaas kon ik het niet laten aan het eind een jump te plaatsen, zoals op screen 2 te zien is Met vriendelijke groet, Wazuup stijgermod_wazuup.rar Bewerkt: 11 februari 2007 door Wazuup Reageren
EXIT Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) waarom kom ik altijd later achter de leukere kleine aanpassingen waar niet zoveel tijd in moet? he zeg dat maar eens ps: had de stijger ook al eens verlengt. Bewerkt: 11 februari 2007 door EXIT Reageren
spacebook Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Als het erom gaat dat je een lang stuk recht wegdek nodig hebt, dan zal ik de stijger wel gewoon een stuk verlengen. Dit is een stuk praktischer voor jou en voor mij. Ik zal er vanmiddag even voor je naar kijken //> Edit: Ik ben er even snel aan begonnen, dit is wat ik tot nu toe heb. Ik maak het later voor je af omdat ik nu weg moet: Met vriendelijke groet, Wazuup erg bedankt!!! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Zou iemand misschien een wapen spawner kunnen maken dat je wapens krijgt met oneindig kogels, net zoals in n00bmode, maar dan graag in trainer vorm ipv ingame. B.v.d. Reageren
repsollenny Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 kan er iemand een mod maken voor de camera zodat je het stuur van de wagen ziet enzo? Reageren
xgaming Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 @repsollenny: Die bestaat al, het heet sacamhack1.1. Je kan hem via mijn site downloaden: Download D-game Reageren
repsollenny Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 kan der iemand nen airbus a380 maken? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Beste forumleden, een vriend en ik zijn al een half jaar op zoek naar een mod, waardoor je de originele sweet en smoke modellen uit dit( http://www.gtaforum.nl/index.php?act=modul...=si&img=154) filmpje in je spel krijgt. Die vinden wij vele malen beter dan die in het uiteindelijke spel ziten. Zou iemand misschien deze weer voor ons kunnen modden? De oude modellen en textures zitten niet meer in het spel, dus die zullen opnieuw gemaakt moeten worden door iemand die goed moddels kan maken. Echter, heeft NeoSyp wel de texture van de oude Smoke weten de bemachtigen, doordat deze hetzelfde was als die van het standbeeld in zijn crack palace. ( Met dank aan NeoSyp voor het werk dat al gedaan is ) Dus voor smoke is enkel nog een model nodig (en een mogelijke aanpassing aan de texture) Echter Sweet moet helemaal worden gemaakt. Dus is er iemand die dit zou willen doen? (Ik zou degene die dit voor mij wilt doen voor altijd dankbaar zijn ) Groeten DenkaanHenk Bewerkt: 23 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Hier zijn de txd's voor de smoke. Een voor normaal en een weer cutscenes. Overigens verander ik ze nog wel wat. Ik moet wat vuil wegwerken enzo. DaBeast doet dit kennelijk. Ok. Bespaart mij weer wat werk. Bewerkt: 23 februari 2007 door $NeoSyp$ Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Nu doet $NeoSyp$ het zei die. Maar DaBeast moet dan toch die hoed van smoke af doen ? Hij heeft al een zonnebril op zag ik toch ik in ging zoomen op Smoke. Bewerkt: 24 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Ik ben bijna klaar met de texture, na een paar uur werken. voor de mensen die de texture alvast willen zien (let op: hoofd met nog worden gedaan+letters op shirt): ingame screen: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ok hij is af! Ik heb echter nog wel de hoed normaal gelaten, omdat die nog weg moet. Dat deel maak ik als DaBeast klaar is. Oh DaBeast, vergeet aub niet de kraag weg te halen Screen komt zo!: Overigens is commentaar welkom hoor! Bewerkt: 24 februari 2007 door $NeoSyp$ Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 hallo hallo ik heb een vraag of iemand een eilland voor mij wil maken ik heb via 3ds max een klijne gemaakt wat het ongeveer moet worden (als het kan meer ) ik heb er een plaatje van gemaaktdit is het plaatje Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Kraag ? Welke kraag ? Hij is toch goedzo of niet dan ? DaBeast moest toch alleen die hoed eraf halen. En daarna moet jij toch nog dat stukje vuil onder Big Smoke zijn hoed weg werken ? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Kraag ? Welke kraag ? Hij is toch goedzo of niet dan ? DaBeast moest toch alleen die hoed eraf halen. En daarna moet jij toch nog dat stukje vuil onder Big Smoke zijn hoed weg werken ? Als je goed kijkt heeft Smoke nog een kraag hoor. Een dat heeft een t-shirt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.