DenkaanHenk Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Oh ja inderdaad. Waneer is die hoed eraf dan ? Reageren
FerryN Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 ben ik weer weet iemand of er een renault twingo voor SA is? alvast bedankt Reageren
Proximitus Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Heej mensen. Ikzelf ben niet zo goed in het modden van de main.scm. Daarom had ik een vraag of iemand dit voor mij zou kunnen doen? Heel moelijk lijkt het me niet. Het enige wat er geplaatst moet worden is een health en armor pickup, en een washington in grove street. Ik heb een rar bestandje toegevoegd, met enkele plaatjes ter verduidelijking. Ik weet overigens niet of dit hier goed staat en of het wel toegestaan is dit te vragen, maar dat zien we dan wel weer Succes >>> Door Matiscus: In het overige showroom fora hebben we een modding request topic. Bij deze samengevoegd met dit topic. <<< Reageren
gybrus Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 ben ik weer weet iemand of er een renault twingo voor SA is? alvast bedankt Wel voor VC Linkie Alleen is die download link nogal dood :/ @Proximitus Dat wil ik wel even proberen. Note: het kan ook via de ipl maar ik weet niet of je dan nog MTA kan spelen via de main scm moet je in ieder geval een new game starten :/ Grats,Gybrus Reageren
Proximitus Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ik speel geen san andreas multiplayer games, en een new game beginnen vind ik niet zo erg Reageren
gybrus Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ok dan doe ik het gewoon via de ipl. kun je met je save verder gaan. Ahoewel je mischien problemen kunt ondervinden als je de mod uninstald (ben mij hier niet zeker over) Grats Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Hey, aangezien ik best wel een fan van donald duck ben vroeg ik mij af of er al een echte Duckati was gemaakt mocht die er al zijn zou iemand even ene link willen geven (A) alvast bedankt Reageren
bramboy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) ik zoek wel even! ik heb even gezocht enhier zijn ze er mee bezig meen ik. En GOOGLE kan je ook altijd gebruiken! Bewerkt: 12 maart 2007 door bramboy Reageren
gybrus Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Hehe ik dit topic kwijt @Proximitus. Ik had wat problemen met de IPL aanpak dus ik heb het maar via main scm gedaan. Hope u like it .:Screen:. .:Install:. Backup de bestanden in de scripts folder. ....GTA SA\Data\Scripts En Plaats dan de bestanden uit deze zip in die map. Als er een waarschuwing komt op ja drukken. .:Download:. Rapidshare Bewerkt: 12 maart 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Is het mogelijk dat die auto nog iets naar acherr kan, dat ie zeg maar voor de afrit staat? lijkt me dat ie in de weg staat bij bepaalde missies.. ff wat plaatjes toegevoegd als het niet duidelijk is als je er geen zin hebt, neem ik wel gewoon degee die je nu hebt gemaakt ook goed voor de rest ziet het er goed uit Bewerkt: 13 maart 2007 door Proximitus Reageren
gybrus Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 @_@ Nee geintje maar als het alleen ervoor is zodat die niet in de weg staat voor missies hoef je je geen zorgen te maken voor een missie komt eerst een soort area clear geloof ik dus alles wat in de weg staat wordt tijdelijk verwijderd. behalve dingen in de ipl =D Grats Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ik vond hem op die plek mooier staan, maar goed zet je hem daar nog neer dan of kan ik deze gewoon gebruiken? Reageren
Rivel Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Ik heb wel een leeuk idee waar ik allang mee rondloop, namelijk een TC in de tijd van ongeveer 1900, dus met stoomtreinen oude auto's en dan die oude mannen die rondlopen! Lijkt me wel leuk en zou hem graag willen maken(ik weet dat dit bericht niet veel duidelijkheid schept) maar als je meer info wilt en je hebt wel zin om dit te maken(samen met mij) PB me dan maar! Dang eef ik wat meer info! Maar wat vinden jullie van dit idee? Rivel Reageren
bramg Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Hé, ik heb ook nog een verzoekje: kan iemand de Faggio uit SA vervangen door een knaloranje Batavus GoGo? ik heb zelf namelijk zo'n brommer, vandaar... b.v.d. Bram Reageren
FerryN Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 ben ik weer maar ik heb een vraagje, kan iemand voor mij een "more smoke mod" voor gta sa vinden?. heb zelf al gezocht maar kon niks vinden alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.