fiestakilla Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Kunnen jullie ook een groot safe house maken waar je in kunt en beswt veel garages voor gta vc Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Kan iemand een mod maken dat je met het Cop outfit aan gewoon in Area 69 en in de Aircraft Carrier Boat kan rondlopen? En ook in de politiestations. Bij voorbaat dank Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Zoiets had je ook kunnen posten in het 'Modding Request topic. Ik voeg dit topic dan maar samen met het betreffende topic. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik heb een vraagje voor de mensen die kunnen modden en dat ook willen,(ik kaN HET NIET EN LUKT MIJ OOK NIET) dus wilde ik vragen of iemand voor mij een plaatje in het spel wou zetten. op een vrachtwagern en op een gebouw. Reageren
K.O. Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 zeg eerst maar eens even over welk plaatje (uploaden of link geven), welk voertuig/gebouw en welke gta je het hebt Reageren
MFCL Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Hoi ik heb al op google enzo gezocht maar ik kan geen snowboard mod vinden (die de faggio vervangt) kan er iemand een voor me maken? want ik kan niet modden :$ ps srry dat ik een nieuw onderwerp begin maar ik weet niks anders Alvast bedankt! Bewerkt: 5 mei 2007 door niels_gta_fan! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Hoi ik heb al op google enzo gezocht maar ik kan geen snowboard mod vinden (die de faggio vervangt)kan er iemand een voor me maken? want ik kan niet modden :$ ps srry dat ik een nieuw onderwerp begin maar ik weet niks anders Hier op het Forum hebben we een apart gedeelte voor de moddingscene, dus daar verplaats ik dit topic zometeen naartoe. In dat moddinggedeelte is er ook een topic waar je waarschijnlijk wel wat aan hebt, het zogenoemde Modding Request-topic. Dit topic vind je hier: *KLIK*. Daar kun je namelijk modifications aanvragen die je graag zou willen hebben. Overigens kan ik je niet garanderen dat iemand je idee daadwerkelijk gaat uitvoeren, maar je kunt het altijd proberen.Topic verplaatst naar Overige Hulp in de Modding Fora. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Heey niels_gta_fan!, De kans is klein dat iemand dit (goed) voor je wilt doen. Dus kun je het best zelf beginnen met modden. In dit topic staat heel duidelijk en overzichtelijk beschreven hoe dat moet! Veel succes verder! Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) ...*zucht*...Waarom zijn er toch altijd van die leden die zeggen dat ze gezocht hebben met google maar dat eigenlijk niet (goed) gedaan hebben. Ik ga even de zoekopdracht ''gta snowboard mod'' ingeven en wat krijg ik als 4e hit: California Adventure Pack. Voortaan dus gewoon logisch nadenken en goed zoeken! Nog welkom op het forum btw Bewerkt: 6 mei 2007 door Wazuup Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Ik heb nog wel een idee wil hem zelf wel hebben maar hoeft niet perse en als iemand een leuke mod wil maken en hem op internet zetten zodat de hele wereld hem kan downloaden is het meschien wel leuk om een kabelbaan te maken voor de berg in San Fierro Bewerkt: 9 mei 2007 door gta san adreas fan @ Reageren
Rivel Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ^^^Moet deze kabelbaan dan ook bewegen? Want ik weet niet of dit mogelijk is(ik ben wel een slechte in SCM) dus weet ik niet of dit kan met SCM! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Beste forumleden,een vriend en ik zijn al een half jaar op zoek naar een mod, waardoor je de originele sweet en smoke modellen uit dit( http://www.gtaforum.nl/index.php?act=modul...=si&img=154) filmpje in je spel krijgt. Die vinden wij vele malen beter dan die in het uiteindelijke spel ziten. Zou iemand misschien deze weer voor ons kunnen modden? De oude modellen en textures zitten niet meer in het spel, dus die zullen opnieuw gemaakt moeten worden door iemand die goed moddels kan maken. Echter, heeft NeoSyp wel de texture van de oude Smoke weten de bemachtigen, doordat deze hetzelfde was als die van het standbeeld in zijn crack palace. ( Met dank aan NeoSyp voor het werk dat al gedaan is ) Dus voor smoke is enkel nog een model nodig (en een mogelijke aanpassing aan de texture) Echter Sweet moet helemaal worden gemaakt. Dus is er iemand die dit zou willen doen? (Ik zou degene die dit voor mij wilt doen voor altijd dankbaar zijn ) Groeten DenkaanHenk Hier zijn de txd's voor de smoke. Een voor normaal en een weer cutscenes.Overigens verander ik ze nog wel wat. Ik moet wat vuil wegwerken enzo. DaBeast doet dit kennelijk. Ok. Bespaart mij weer wat werk. Nu doet $NeoSyp$ het zei die. Maar DaBeast moet dan toch die hoed van smoke af doen ? Hij heeft al een zonnebril op zag ik toch ik in ging zoomen op Smoke. Ik ben bijna klaar met de texture, na een paar uur werken. voor de mensen die de texture alvast willen zien(let op: hoofd met nog worden gedaan+letters op shirt): ingame screen: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ok hij is af! Ik heb echter nog wel de hoed normaal gelaten, omdat die nog weg moet. Dat deel maak ik als DaBeast klaar is. Oh DaBeast, vergeet aub niet de kraag weg te halen Screen komt zo!: Overigens is commentaar welkom hoor! Kraag ? Welke kraag ? Hij is toch goedzo of niet dan ? DaBeast moest toch alleen die hoed eraf halen. En daarna moet jij toch nog dat stukje vuil onder Big Smoke zijn hoed weg werken ? Kraag ? Welke kraag ? Hij is toch goedzo of niet dan ? DaBeast moest toch alleen die hoed eraf halen. En daarna moet jij toch nog dat stukje vuil onder Big Smoke zijn hoed weg werken ? Als je goed kijkt heeft Smoke nog een kraag hoor. Een dat heeft een t-shirt niet. Oh ja inderdaad. Waneer is die hoed eraf dan ? Kan iemand me vertellen of deze mod nog doorgaat? Het zou namelijk doodzonde zijn als dat niet het geval is. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ^^^Moet deze kabelbaan dan ook bewegen? Want ik weet niet of dit mogelijk is(ik ben wel een slechte in SCM) dus weet ik niet of dit kan met SCM! Het liefst wel natuurlijk maar als hij niet werkt is het ook al leuk. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Kan iemand deze afbeelding bewerken zodat het vuil eraf is? Dus dat alleen de skin overblijft zonder die vlekken? Bij voorbaat dank Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) @~Lance-Dance: Doe ik wel even. Ik edit mijn bericht als hij af is. Edit: Cleanen is klaar, nu aleen nog kreuken toevoegen, en het origineel gezicht toevoegen. Daarnaa de skin matchen. Het is al laat, dus de rest is voor morgen.. Bewerkt: 12 mei 2007 door DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.