repsollenny Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik ben al enkele maanden op zoek naar gta san andreas mod met een airbus A380. Dus ik heb geen gevonden weet iemand er één laat het mij A.U.B. weten. Dank u Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 ik zoek al een tijdje een mod waarbij je kan tanken in sa (als het kan wil ik nog wel samp en mta kunne spelen maar zo niet is niet ereg) Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 @Master GTA: Ik heb even voor je gezocht, en ik moet zeggen, hij was moeilijk om te vinden. Ik heb twee verschillende versies gevonden. Eentje die appart is, maar je moet hem wel zelf plaatsen in de Main.SCM. En nog eentje die kant en klaar is, maar die samen, met andere mods in een pakketje zit. Je moet maar kiezen wat je wil. TGH's Pumping Gas Mod SA - Back to reality @Repsollenny: Heb ik helaas niet gevonden, maar je kan ook altijd op GTAInside, of andere mod sites kijken als er een vliegtuig tussenzit die er wat op lijkt. GTAInside De Big Smoke beta mod is af en staat online op de GTAForum download database. De broek heb ik niet aangepast, omdat de originele gewoon een simpele zwarte broek was. Buiten het cleanen heb ik ook wat kreuken toegevoegd, zodat hij wat realistischer lijkt. Hier is alvast een screen: Download Big Smoke Beta mod Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
gta-pilot Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) wow thx man ik kon hem echt niet vinden ik heb weer een aanvraag: ik wil dat alle tankstationen shell worden en de tankers ook van shell Bewerkt: 19 mei 2007 door master gta Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Ik heb in ieder geval een mod gevonden die alle vier de tankstations in Las Venturas in Shell veranderd: KLIK!. Ik heb er ook een gevonden die ALLE tankstations veranderd, maar niet alleen in Shell. Ook in Esso, en nog 2 andere Amerikaanse. Voor deze mod klik hier. De laatste link kan het niet doen, in dat geval klik hier. En dan had ik zelf nog een aanvraag. Kan en wil iemand het Mulholland Savehouse (dat wat je kunt kopen, NIET Madd Dogg's huis), veranderen in hoe het in de béta versie was? d.w.z. Met doorzichtige ramen aan de buitenkant, en compleet ingericht (niet het hidden interior, maar in de normale spelwereld). En eventueel ook water in het zwembad Zo ziet het eruit in de trailer en de officiele screens (dus ook in de béta versie), en zo moet de mod er ook ongeveer uitzien: Bewerkt: 19 mei 2007 door MartyCeha Reageren
dudedude Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 hey kan iemand deze jogging broek voor me maken voor SA plz, en kan je hem iets lager maken dan de normale sweatpants Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Ok... ik maak die wel even. Maar wil dan ook nog even iemand proberen mijn request te maken ofzo (zie de post boven die van dudedude) Je joggingbroek is klaar. Je met de IMG tool gta3.img openen en tracktrblustr.txd opzoeken. Export deze naar een map en open hem met de txd tool. Klik op import en open het bestand wat ik heb geupload (je moet het daarvoor wel eerst downloaden ) Klik nu op save txd. Ga nu weer naar de IMG tool, zoek tracktrblustr.txd weer op en vervang het door de nieuwe tracktrblustr.txd. Nu is je joggingbroek ingame te koop bij prolaps. Bewerkt: 20 mei 2007 door MartyCeha Reageren
Dynamic Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik ben al enkele maanden op zoek naar gta san andreas mod met een airbus A380.Dus ik heb geen gevonden weet iemand er één laat het mij A.U.B. weten. Dank u Ik weet niet zeker of je deze bedoelde die ik had gevonden. 1 2 3 4 (hier zit een dubbeldeck in) Reageren
dudedude Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ok... ik maak die wel even. Maar wil dan ook nog even iemand proberen mijn request te maken ofzo (zie de post boven die van dudedude)Je joggingbroek is klaar. Je met de IMG tool gta3.img openen en tracktrblustr.txd opzoeken. Export deze naar een map en open hem met de txd tool. Klik op import en open het bestand wat ik heb geupload (je moet het daarvoor wel eerst downloaden ) Klik nu op save txd. Ga nu weer naar de IMG tool, zoek tracktrblustr.txd weer op en vervang het door de nieuwe tracktrblustr.txd. Nu is je joggingbroek ingame te koop bij prolaps. ey thnx man hij is perfect Reageren
gta-pilot Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 da best uum ik kan het niet want de eerste is me te ingewikkeld en de 2de heeft hot coffe wadoor mijn sa cracht omdat ik er mods in heb zitten dus.... kan iemand mij dan het bestandje geven van de eerste Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 ey thnx man hij is perfect Graag gedaan @master GTA: Installeer de eerste dan met de Mod Installer, die kun je hier downloaden. Dan hoef je alleen maar te doen wat er in de Readme van de shelltankstions staat. Heel simpel Reageren
gta-pilot Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 ey thnx man hij is perfect Graag gedaan @master GTA: Installeer de eerste dan met de Mod Installer, die kun je hier downloaden. Dan hoef je alleen maar te doen wat er in de Readme van de shelltankstions staat. Heel simpel die kan je niet eens met de mod installer maar kijn jij hem instaleeren en dan het bestandje in de bijlagen zetten Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Die bestanden zijn niet anders dan als wanneer ze in de map van GTASA staan als waar ze nu staan. Dit heeft niets met installeren te maken, maar gewoon met kopieren en plakken En dat soort bestanden kun je helaas niet uploaden, dat heb ik al eens eerder geprobeerd. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 ik wil dat er een maar dingen worde gespawnt (je moet het vergroten) download het plaatje links onder is wat de kleuren zijn en de groene stip in het water hoort er niet dus daar nix spawne Reageren
repsollenny Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik ben al enkele maanden op zoek naar gta san andreas mod met een airbus A380.Dus ik heb geen gevonden weet iemand er één laat het mij A.U.B. weten. Dank u Ik weet niet zeker of je deze bedoelde die ik had gevonden. 1 2 3 4 (hier zit een dubbeldeck in) Nee jammergenoeg niet maar toch dank u hier is er een foto van: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.