FerryN Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hey,aangezien ik best wel een fan van donald duck ben vroeg ik mij af of er al een echte Duckati was gemaakt mocht die er al zijn zou iemand even ene link willen geven (A) alvast bedankt ey, is dit de goeie? Donald duck wagen kan iemand een kleine raket maken? >>> Door Wazuup: Reclame door anti-hotlink verwijderd, niet jou schuld <<< dank je Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Wie wil er een Chevy Avalanche maken? http://www.chevrolet.com/avalanche/ Reageren
Siriouz Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 zou iemand voor mij een weerwolvenskin maken? ik krijg namelijk binnekort een nieuwe computer, dus dan ga ik SA voor de pc kopen (ik heb m nu voor de ps2). dus dan kan ik (hoop ik) lekker als weerwolf in het spel rondlopen. Reageren
Puma Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Niemand zal zomaar even veel tijd stoppen in zo'n project (je moet bijv. een nieuw model maken wat zeer veel tijd kost), waarvan de doelgroep (het aantal mensen dat dat willen hebben) zo klein is, er zijn namelijk maar weinig mensen die als weerwolf GTA:SA willen spelen.. Je kunt het ook zelf maken, alleen heb je hier (behoorlijk veel) ervaring met bijvoorbeeld 3dsMax voor nodig. Hoe?? In de Master Tutorial List staan veel tutorials over het modden van GTAgames. Voor modeling scroll je een stukje naar beneden, en begin bij het begin. Gebruik tutorials, want met wat proberen kom je niet echt ver in het begin.. Voor het ingame zetten hiervoor heb je óók weer ervaring en een hoop kennis van exporteren etc. nodig, en ook dit staat in de Master Tutorial List. Al bij al komt het er dus op neer dat, als je zo'n skin graag wilt hebben, je die zelf moet gaan maken d.m.v. 3dsMax. Succes ! Reageren
Siriouz Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 hm oke, bedankt. het probleem is, dat ik 3DS Max7 wel heb, maar ik kwam er met geen mogelijkheid uit. ik heb de MTL doorgezocht maar ik kwam er na een tijdje nog niet uit. maar goed, zodra ik een andere computer heb zal ik het nog eens proberen. >>> Door Wazuup: Merged met ''modding request'', net als het bericht hieronder.<<< Reageren
yvea0 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Kijk, ik heb zo een programma op me computer die me geen mods voor gta sa laat maken. Ik kan nog wel mods instaleren. Nou mijn vraag: Kan iemand voor mij deze mod maken? het is heel simpel. ( ongeveer 2 minuten werk!!) (het is een katapult) Ik heb het nodig voor een filmpje Kan iemand dit voor me doen? stuur me een pm'etje Om te voorkomen dat meerdere mensen dit maken Ingrediënten(lol): 1x LA_fuckcar2.dff (LAfuckcar.txd) screen: 15x barrel4.dff (dynbarrels.txd) TIP: 15x lijkt veel, maar via de duplicate knop gaat dat is 20 seconden screen: Zo moet het er uitzien: Dankjewel Yvea Bewerkt: 29 mei 2007 door yvea0 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Ik doe het wel ff. BRB Edit: als je het spel 100% uitspeelt Spawnt daar wel een hydra. Ik weet niet of hij dan geen bugs heeft. Daar is ie dan. Bewerkt: 29 mei 2007 door Da Phoenix Reageren
JelleVD Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Hoi, Ik heb een vraag, kan iemand deze geweren omzetten tot wapens die je in GTA-SA kan gebruiken? Ik wil een 2e wereldoorlog-mod maken, maar modellen omzetten kan ik niet! PS. de modellen heb ik gratis gedownload op een duitse site, dus toestemming van de maker is geen probleem. Alvast bedankt, JelleVD 3drt.com_ww2_german_guns.zip Bewerkt: 31 mei 2007 door jellevd Reageren
[Baz] Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 dus je wil een mod maken, zonder dat je er verstand van heb? ik raad je aan eerst eens te gaan leren hoe je het zelf kan doen. Reageren
JelleVD Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 dus je wil een mod maken, zonder dat je er verstand van heb? ik raad je aan eerst eens te gaan leren hoe je het zelf kan doen. Ik kan een klein beetje modden (textures enzo) en ik heb de army-mod gemaakt met slurfie & da phoenix, en ik deed mee aan Las Colinas (alleen daar ben ik uitgestapt vanwege te weinig vrije tijd), ik heb 2 jaar uitbundig naar het modden zitten kijken en ik denk dat ik heus wel weet hoeveel het vraagt om een mod te maken. MVG, JelleVD Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Hier een request. Een Bentley Continental GT/Flying Spur. Ik kan alleen Arnage's vinden. Misschien kan iemand die maken Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 bij pirates is mans pants in lv, sa staat een schip kan iemand een mod maken/ vinden om dit schip in de black pearl uit pirates of the caribbean. alvast bedankt en ik kan het zelf niet doen want ik ben echt geen modder anton van hussel Doc5.doc Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Dus we moeten dat schip namaken? Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 bingo >>> Door Wazuup: Merged met het ''modding request'' topic.<<< Reageren
weinberg7 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 waar???? welke site?? http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=116 Kijk daar even tussen,ik heb er ergens ééntje gezien maar ik weet niet meer waar. Succes gr... M@rio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.