Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

FF een laatste verzoek wat ik nodig heb voor mijn Secret Project.

je mag nog kiezen ook.

een Bentley Continental GT.

Klikkie

Chevy Avalanche

Klikkie

Hummer H3 (Ik heb er wel 1 gevonden maar die was met hele lelijke ruiten.

Klikkie

Maserati Quattroporte

opnieuw klikkie

Geplaatst:

Ter informatie: niemand gaat denk ik zomaar veel tijd steken in een car requestje. De meeste leden zijn niet realistisch genoeg in de keuze die ze maken bij een request. Meestal gaat het om auto's die wijnig kans hebben om gemaakt te worden. Voor deze soort requests kan je beter bij onze grote broer, GTAForums.com aankloppen. Dus, als jullie een request hebben, denk dan na over de keuze. Kleine, leuke mods worden veel gemakkelijker voltooit.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Kan iemand voor mij de zwarte trackbroek van Prolaps iets zwarter maken en de strepen iets witter.

Ik heb een screen van CJ gemaakt voor de duidelijkheid. De broek moet net zo zwart worden als het shirt en de strepen net zo wit als het Adidas logo. Zou het ook kunnen dat er in klein nog een Adidas logo opkan?

naamloosvw9.jpg

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Een verzoek voor iets waar ik mee bezig ben :)

Zou iemand hed vinewood bordt

in bigstijn kunnen veranderen :D

Vriendelijke groet stijn :bier:

Geplaatst:

Ik wil graag een verhaal maken over Marvel helden&slechterikken(met video).

Maar ik kan niet modden,wilt er iemand dat voor me doen?

Hier heb je alvast een lijstje:

Fantasie versie/mens versie/auto/film

1.Batman/Bruce Wayne/Batmobile/Batman

2.The Joker/Batman

3.Spiderman/Peter Benjamin Parker/Spiderman

4.Green Goblin//Spiderman.

The Rhino/spiderman

7.Venom/spiderman

8.Sandman/spiderman(moet niet)

9.Hulk/Dr. Robert Bruce Banner /The Hulk

10.Daredevil/Matthew "Matt" Murdock

11.Cyclops /Scott Summers/X-men

12.Wolverine/James Howlett/X-men

13.Mr. Fantastic/Dr. Reed Richards/fantastic 4

15.The Thing/Benjamin "Ben" Jacob Grimm:Fantastic 4

16.Ghost Rider/Johnny Blaze/Skull-Cycle/Ghost Rider

17.Superman/Clark Joseph Kent/Superman(Returns)

Uitleg:"waarom moet er een mens versie zijn?"<BR></STRONG>In de echte films beginnen de mens versie ook,dus (onze:omdat de modders en nog paar mensen die van mij mogen meehelpen ook een stukje film mogen hebben :) )is een Re-make van de films in game versie en Gta versie.

Wanneer moet het klaar zijn?Liefst rond 18 juni,maar het mag later zijn.Want hoe snel mogelijk ik het heb,hoe snel mogelijk dat ik kan beginnen filmen.

Wie moet er zeker bij?Batman(Bruce Wayne),Spiderman(Peter Benjamin Parker),Cyclops,Wolverine,The Hulk,Superman(Clark Kent).

Wat komt er nog voor de modders te helpen?Afbeeldingen!Ik zal dan morgen zoeken :)

Inspiratie:Mijn inspiratie komt van films van Youtube.

Link:

Dit zijn de filmpjes waar me inspiratie van komen,

(bij die films die bij 'Related' staan,daar staan batman/spiderman en superman).

>>> Door Wazuup: Dit is een request, dus merged met het ''modding request'' topic.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Okee ik heb een verzoek voor een mod. Hij is redelijk groot, dus als iemand van treinen houdt en wat vrije tijd heeft:

Zou iemand de locomotief van de Brown Streak kunnen veranderen in een Amtrak Genesis?

En de wagons in die van de Amtrak Superliner?

Laat de Fright maar zoals die is, want daar heb ik al een andere mod voor :puh:

Alvast bedankt!

Owja nog iets: Bij het texturen, zou je dan de schilderingen (dus de rood wit blauwe strepen) hetzelfde kunnen doen als in de foto's? Er zijn in het echt namelijk 2 versies en ik vind deze de mooiste :bier:

Ik zal trouwens hier nog ff plaatjes laten zien van wat ik bedoel (let bij het plaatje van de locomotief niet op de wagons):

post-65129-1181833906_thumb.jpg

post-65129-1181833915_thumb.jpg

Bewerkt: door DonLeone
Geplaatst:

hallo, :cya:

ik probeer een bus voor gta san andreas te maken. (zie afbeelding) we zijn met 6 van deze bussen een week naar italië gegaan, vandaar deze bus. maar ik ben al de hele dag aan het proberen om deze bus te maken maar ik snap er niks van. :N ik heb al een hoop tips op deze pagina bekeken maar ik kom niet verder dan een kubus. heeft er misschien iemand zin om deze bus te maken? of mij een begin te maken?

post-68215-1182102275.jpg

Geplaatst:

Met welk programma werk je? 3d studio max? Een bus modellen is niet echt iets voor beginners. Dat is erg moeilijk. Heb je al veel modelervaring? Anders check je ven de MTL hie rop het forum of google voor tutorials om te leren modden. Wil je hem in gta krijgen ofzo?

Geplaatst:
Met welk programma werk je? 3d studio max? Een bus modellen is niet echt iets voor beginners. Dat is erg moeilijk. Heb je al veel modelervaring? Anders check je ven de MTL hie rop het forum of google voor tutorials om te leren modden. Wil je hem in gta krijgen ofzo?

ja, in gta san andreas. ik heb over allerlij programma's gelezen. 3dmax, ketchup, ik heb ze beide, maar ik kom er niet wijs uit.

Geplaatst:
ja, in gta san andreas. ik heb over allerlij programma's gelezen. 3dmax, ketchup, ik heb ze beide, maar ik kom er niet wijs uit.

Ik zou met Sketchup gaan werken in plaats van ketchup.

Dan kom je veel verder. :Y

Ik zou met Sketchup gaan werken in plaats van ketchup.

Dan kom je veel verder. :Y

ja, ik vond het al raar dat ik alleen rood kon kiezen. :schater:

ik weet niet of je het leuk vind om te doen en of je het kunt, maar kan iemand me misschien die bus maken? ik ga eens googelen om wat tutuorials te vinden over sketchup. zo'n bus zie ik voorlopig nog niet zitten. :)

Bewerkt: door Skully
Geplaatst:

Dan zou ik je aanvraag even in de modding request doen 0_0 Owja, Sketchup is wel niet zo handig om auto's mee te gaan modellen. Maar wel handig voor de beginnende modder!

Geplaatst:

Geen vrijwilligers voor de Amtrak? :puh:

Het is ook erg veel werk en ik denk dat er niet veel mensen hun treinen gaan modden, dus alat ook maar zitten. Ik heb echter wel een nieuw verzoek (nog steeds redelijk groot):

Zou iemand een Pontiac Trans Am kunnen maken? Het liefst gebaseerd op de Firebird in de film 'Smokey And The Bandit.' Ik heb op internet al heel veel gezocht, maar ik kon alleen maar de nieuwe Trans Am vinden, en ik bedoel eigenlijk zo'n mooie klassieke. Alvast hartelijk dank! ;)

Geplaatst:
Dan zou ik je aanvraag even in de modding request doen 0_0 Owja, Sketchup is wel niet zo handig om auto's mee te gaan modellen. Maar wel handig voor de beginnende modder!

met welk programma zou ik dan auto's het beste kunnen maken?

kan voor iemand deze Gilera dna maken maar hij moet geen spiegels hebben

ik zou je erg dankbaar zijn

BijVoorBaat Dank . joeybreemer

post-69003-1182336033.jpg

Bewerkt: door joey breemer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...